poniedziałek, 26 listopada 2012

Moje skromne zakupy w Rossmannie :)

Moje skromne zakupy w Rossmannie :)

Jak większość z Was i mnie skusiło -40% na kolorówkę w Rossmannie. Żałuję tylko, że na ten okres nie miałam przewidzianych żadnych takowych wydatków i musiałam swoje zakupy mocnooo ograniczyć! :)
A żeby nie było, że myślę tylko o sobie znalazły się również dwa drobiazgi dla mojego mężczyzny (szkoda, że na jego kosmetyki nie było -40% hi hi :P).


Bielenda Only for men przeciw błyszczeniu żel-peeling i krem do twarzy.
Nie pamiętam ceny, ale razem chyba. ok 25 zł :)
Chciałybyście zobaczyć opinię tych kosmetyków? Ja jestem bardzo ciekawa jak Bielenda sprawdza się u mężczyzn! :)


Skusiłam się również na wychwalany na wizażu tusz do rzęs Lovely Curling Pump Up, który kosztował mnie dosyć śmieszne pieniądze (ok. 5 zł). Niestety już się z nim nie polubiłam :(.



Paletka metalicznych cieni Wibo z linii Glamorous Diva za którą zapłaciłam ok. 5 zł :)! Co prawda jeszcze nie miałam czasu jej użyć, ale już nie mogę się doczekać!



Lakiery do paznokci:
Lovely. Color Mania 25.
Wibo. Express growth 34.
Wibo. Express growth 444.
Wibo. Extreme Nails 88.
Wibo. Trend Edition 1.

Za każdy z lakierów zapłaciłam po ok. 3 zł :) Poza białym lakierem Lovely wszystkie naprawdę świetnie się prezentują na paznokciach i dobrze kryją! :)


A Wy, skorzystałyście już z promocji?
Zostały jeszcze tylko dwa dni! :)


12 komentarzy:

  1. Świetne zakupy! Ja w swoim Rossku nie widziałam tej palety a tak liczyłam że będzie;) Daj znać jak się sprawuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja powiedzmy że częściowo skorzystałam z promocji :) jutro idę po resztę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, też skorzystałam ale mało - tylko pomadkę z Wibo.. Chciałabym jeszcze skorzystać, ale nie wiem czy się uda ;/ Taka okazja pewnie szybko się nie trafi ;] Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. daj znac jak mezczyznie Twemu sie spisuja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja skorzystałam, ale skromnie, 2 lakiery i tusz z wibo ;) Niestety moja color mania z lovely w ogóle nie kryje ;c Na szczęscie jest to łagodny róż więc do frencha się nada ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zakupy i bardzo kuszącą ofertę Rossmann nam zorganizował, oj trudno się jej oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już kilka drobiazgów kupiłam, w tym identyczny lakier z wibo (brązowy), który wygląda obłędnie na paznokciach!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podpisuję się pod tym obiema rękami! :p

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie bylam w Rossmanie... mam za daleko;/ szkoda bo widzę że za śmieszne pieniądze można się obłowić!

    OdpowiedzUsuń
  10. Paletkę Wibo mam ale jakoś nie mam czasu na jej użycie, z promocji nie skorzystałam bo po prostu mnie okradli..

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja także skorzystałam z promocji, skusił mnie Rimmel i Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!