niedziela, 11 listopada 2012

Liebster blog - wyróżnienia


Liebster blog

Wracam do Was po krótkiej przerwie w ciągu której moja aktywność w blogosferze spadła, ale obiecuję, że się poprawię :)! Na początek postanowiłam stworzyć "lekkiego posta" i odpowiedzieć na Wasze pytania. Otrzymałam wyróżnienie "Liebster Blog" od 4 Blogerek.


„Nominacja do Liebster Blog jest otrzymywana
od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana
dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która
Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im
11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


Nominacja od właścicielki bloga freeismylive.blogspot.com

Pytania wraz z odpowiedziami:

1. Leżenie na plaży czy zwiedzanie ?
Zdecydowanie zwiedzanie. Nie wytrzymam długo w jednym miejscu, a do tego palące słońce - koszmar :).

2. Lody czy budyń? 
Lody - o ile będzie to truskawkowy sorbet.

3.Czekolada mleczna czy gorzka? 
Uwielbiam mleczną, gorzkiej szczerze nie znoszę.

4.Sport czy leniuchowanie? 
Leniuchowanie.

5.Gazeta czy książka? 
Książka, ale oczywiście zależy jaka :). Gazety również lubię, szczególnie artykuły o zdrowiu i urodzie.

6.Komedia czy horror?
Horrory mogłabym oglądać cały czas, niestety już chyba większość wartych uwagi widziałam - dlatego teraz przerzucam się na komedie i czekam cierpliwie na "horrorowe" nowości.

7.Pies czy kot?
Nigdy nie potrafiłam wybrać. Kocham koty i psy tak samo mocno. Obecnie w domu mam suczkę, ale koty towarzyszyły mi przez całe dzieciństwo.

8.Ulubiona pora roku?
Bardzo lubię zimę, jednak gdyby jesienią nie padał deszcz to wybrałabym tę porę roku.

9.Dyskoteka czy domówka?
Zdecydowanie domówka. Lubię czuć się pewnie i bezpiecznie. Najlepiej bawię się w ciaśniejszym, znajomym gronie.

10.Kino czy TV?
A czemu nie ma teatru? Uwielbiam teatr. Niestety w moim mieście rzadko wystawiane są nowe sztuki. Jeżeli mam wybierać między kinem a TV to wybieram pierwszą opcję - film na wielkim ekranie.

11.Ulubiony przepis? 
Nie posiada, rzadko kiedy korzystam z przepisów. Najczęściej wymyślam własne potrawy lub robię te już znane "na wyczucie". Pewnie dlatego nigdy nic nie smakuje tak samo jak za poprzednim razem :P.





Nominacja od właścicielki bloga tuatha-danu.blogspot.com

Pytania wraz z odpowiedziami:

1. Dlaczego założyłaś bloga i czy posiadasz tylko jednego? (możesz podać adresy innych blogów)
Zainspirowały mnie do tego inne blogi kosmetyczne. Powodem była chęć poznawania nowych marek i dzielenia się doświadczeniem z innymi kobietami. Posiadam również bloga kulinarnego (można do niego przejść poprzez "zakładkę" na tym blogu).

2. Ulubiona pora roku i dlaczego?
Jak już wcześniej pisałam - "Bardzo lubię zimę, jednak gdyby jesienią nie padał deszcz to wybrałabym tę porę roku". Dlaczego? Klimat jaki panuje zimą i jesienią jest dla mnie bardzo romantyczny. Zima to również czas zmian i przemyśleń. Ta pora roku to okres Świąt Bożego Narodzenia, Ferii zimowych, Rozpoczęcia Nowego Roku i moich urodzin - dlaczego więc mam jej nie lubić? :).

3. Ulubiony kosmetyk z górnej i dolnej półki?

Z górnej - MASECZKA NA TWARZ Gesichtscreme Maske marki Petracell.
"Z niższej półki" - lakiery do paznokci firmy Venita.


4. Twoje kosmetyczne szaleństwo. O co dbasz najbardziej? Włosy? Paznokcie? Twarz?
Nie posiadam takiej strefy. Staram się dbać o całe ciało w takim samym stopniu :).

5. Twoje ulubione zajęcie poza blogowaniem?
Oglądanie horrorów z moim Ukochanym :).

6. Fantastyka i bujanie w obłokach czy realizm i twarde stąpanie po ziemi? 
Oj, chyba bujanie w obłokach, chociaż staram się to zmienić! :)

7. Czym się aktualnie zajmujesz? Praca? Studia? Słodkie leniuchowanie? Pochwal się.
Słodkie leniuchowanie a w weekendy szkoła policealna (rachunkowość).

8. Twoja największa wada?
Niska samoocena i brak motywacji.

9. Z czym kojarzy Ci się dzieciństwo?
Dzieciństwo kojarzy mi się: z pegasusem, z gwiazdkami Milky Way, z "Muminkami" i "Gumisiami", z piosenką "Najłatwiejsze ciasto w świecie".

10. Humanista czy umysł ścisły?
Ani humanista ani umysł ścisły. Uwielbiam chemię, matematykę i język polski. Nie cierpię fizyki, języków obcych i geografii.

11. Wierzysz w duchy?
Nie zastanawiałam się nad tym.



Nominacja od właścicielki bloga mazidelka.blogspot.com

Pytania wraz z odpowiedziami:

1. Jakie jest Twoje prawdziwe imię?
Ania.

2. Ile średnio wydajesz na kosmetyki przez miesiąc?
Nigdy nie obliczała, ale raczej nie dużo :). Myślę, że średnio ok. 50 zł.

3. Twoja ulubiona marka kosmetyczna?
Nie posiadam. Bardzo lubię kosmetyki takich firm/marek jak: Ziaja, Venita, Bielenda, Vichy, Rimmel, Revlon...

4. Jakiego kosmetyku najczęściej używasz?
Obecnie balsam do rąk BingoSpa oraz antyperspiranty: Fa  i Garnier :).

5. Ulubiona pora roku i dlaczego?

6. Ulubiona piosenka?
Mam ich sporo, jedną z nich jest utwór grupy Grammatik "Każdy ma chwile".

7. Jakie jest Twoje hobby?
Blogowanie.

8. Uprawiasz jakiś sport?
Tak, owszem - spanie i leniuchowanie :).

9. Jesteś/byłaś kiedyś na diecie?
Byłam na kilku dietach. Gdy byłam dzieckiem była to dieta bez-mleczna. W ostatnim czasie katowałam się dietą dr.Dukana oraz dietą 500kcal dziennie.

10. Ile masz lat?
W lutym 21.

11. Zdradzisz jakieś swoje malutkie marzenie?
500 obserwatorów bloga :)!

Nominacja od właścicielki bloga ambasadorka-testerka.blogspot.com

Pytania wraz z odpowiedziami:

1. Gdybyś mogła stworzyć wymarzony kosmetyk, co to by było?

Krem do depilacji, który miałby przyjemny zapach i usuwałby wszystkie niechciane włoski na zawsze (lub chociaż na 3 miesiące :P)!!!

2. Mocniej podkreślone oczy, czy usta?
Lubię delikatny makijaż. U kogoś podobają mi się mocno podkreślone usta, jednak sama nie odważyłabym się na taki krok.

3. Strój sportowy, czy elegancki?
To zależy od sytuacji. Wygodniej mi w sportowym jednak lepiej czuję się w troszkę bardziej eleganckim. 

4. Wykonujesz makijaż codziennie, czy tylko na większe wyjścia?
Makijaż wykonuje tylko wtedy gdy mam na to ochotę :). Nie jest on dla mnie koniecznością, śmiało wychodzę z domu całkowicie bez niego.

5. Jaki jest Twój naturalny kolor włosów?
Ciężko określić - ciemny blond - średni brąz. Mam jaśniejsze i ciemniejsze refleksy.

6. Dlaczego założyłaś bloga?

7. Czy utrzymujesz kontakty z innymi blogerkami?
Staram się to robić.

8. Wolisz czytać książki, czy oglądać filmy?
Jeżeli jakiś film nakręcony jest na podstawie książki to wolę najpierw przeczytać :).

9. Lubisz gotować? Co jest Twoją specjalnością?
Lubię gotować! Zapraszam na pizzę! :)

10. Co najchętniej robisz w wolnym czasie?
Bloguję, gotuję, poluję na "perełki" w lumpeksach :).

11. Czy masz jakieś plany, związane z prowadzeniem bloga? 
Chciałabym do 15 lipca 2013 roku zebrać 500 obserwatorów. Chociaż to bardziej marzenie niż plan :).


Bardzo dziękuję za wszystkie nominacje! Z racji, że już większość z Was była zaproszona do tego tagu pozwolę sobie iść w ślady innej Blogerki i odrobinę zmienić zasady. 
Na pytania może odpowiedzieć każdy, kto ma na to ochotę.
Odpowiedzi proszę umieszczać w komentarzach - chętnie poznam Was bliżej! :)

1. Czym kierujesz się przy zakupie kosmetyków? Opakowaniem? Składem? Marką? Opinią koleżanki?
2. Często robisz zakupy w internecie? Co najczęściej kupujesz w ten sposób?
3. Jaka jest Twoja ulubiona drogeria internetowa lub butik?
4. Jak opisałabyś siebie w pięciu słowach?
5. Jaki kolor przeważa w Twojej garderobie?
6. Jakie jest Twoje ulubione danie i za co je lubisz?
7. Ostre, słone, słodkie, kwaśne czy zrównoważone?
8. Wolisz zapachy owocowe czy kwiatowe? 
9. Jaką stronę w sieci najczęściej odwiedzasz?
10. Którą piosenkę przesłuchałaś najwięcej razy w życiu?
11. Co zmieniłabyś w moim blogu?



4 komentarze:

  1. Ten Tag, to jak spowiedź z życia, juz mi brakuje mocy na odpowiedzi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odpowiedzi ;)
    Noo w sumie zgadzam się z odpowiedzią na moje pierwsze pytanie, przydałoby się coś takiego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się czułam nieswojo u Ciebie, jak się zrobiło zielono :D
    Zgadzam się, że poprzedni nagłówek był ładniejszy, bo tamten robił grafik, a ten ja sama :D Jest prosty, ale wydaje mi się, że pasuje do całości.

    OdpowiedzUsuń
  4. A szafeczka z pudełek będzie pewnie w weekend, o ile ShinyBox dotrze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!