poniedziałek, 26 listopada 2012

Kolejne słodkości od coslodkiego.com.pl. Twizzlers i Extra Dessert Delights



Kolejne słodkości od coslodkiego.com.pl. Twizzlers i Extra Dessert Delights

Jak już pisałam w poprzednim poście jakiś czas temu otrzymałam do testów bardzo słodką paczuszkę od


 Jesteście ciekawi mojego zdania?




Twizzlers Strawberry

Twizzlers Strawberry (single) - Twizzlers Strawberry - to najpopularniejsze amerykańskie żelki/lukrecje o smaku truskawkowym. 
Nie zawierają żelatyny.

Cena: 1,29 zł / sztuka




Bardzo lubię żelki i truskawki dlatego ucieszyłam się na widok Twizzlers. Twizzlers Strawberry wyglądał bardzo apetycznie i miał delikatny zapach.  Nie jest to jednak żelka, która jest twarda i którą można rzuć, wręcz przeciwnie - Twizzlers okazał się bardzo miękki. Smaku truskawek w ogóle nie poczułam. Nie wiem czy można nazwać ten produkt słodyczą, gdyż nie jest on w ogóle słodki :). Osobiście nie polubiłam się z Twizzlers Strawberry. Moje zdanie podziela również reszta rodziny, ale podejrzewam, że te żelki mają tyle samo swoich smakoszy co przeciwników :). Nie kosztują wiele więc warto spróbować.



Wrigley's Extra Dessert Delights Orange Cream Pop

Wrigley's Extra Dessert Delights Orange Cream Pop - to guma o niewiarygodnie pysznym smaku lodów śmietankowych w polewie pomarańczowej.

Cena: 9,49 zł / 15 listków (po 2,7 g)



Widząc opakowanie gum do żucia Wrigley's Extra Dessert Delights Orange Cream Pop wyobrażałam je sobie trochę inaczej - gumy w kształcie kwadratów w środku białe a na zewnątrz pomarańczowe. W rzeczywistości przypominają one kształtem tradycyjne gumy w listkach :). Opakowanie znajdziemy 15 listków o smaku lodów śmietankowych w polewie pomarańczowej. Podczas żucia najbardziej wyczuwalny jest jednak smak owocowy, który utrzymuje się przez dosyć długi czas. Gumy są bardzo słodkie. Z przyjemnością zasmakowałabym się w innych wariantach. Poza tym o smaku lodów śmietankowych w polewie pomarańczowej znajdziemy w ofercie sklepu również inne warianty -> http://cosslodkiego.com.pl/pl/producer/Wrigleys/17
Powiem szczerze, że najchętniej kupiłabym je wszystkie :)!



Znacie cosslodkiego.com.pl? Jest to sklep dzięki któremu możemy kupić swoje ulubione zagraniczne słodycze w jednym miejscu bez wychodzenia z domu! Czyż to nie wspaniałe?

 Co Firma pisze o sobie?

,,Stworzyliśmy cosslodkiego.com.pl z myślą o ludziach, którzy wymagają od życia czegoś więcej, a słodycze to dla nich odskocznia od codzienności,tabliczka pysznej czekolady to relaks i ukojenie zmysłów. W naszym sklepie znajdziesz słodycze, które wycofano z polskich sklepów, bądź nigdy się w nich nie pojawiły, a znane są na całym świecie ze swej najwyższej jakości i smaku. Mamy nadzieję, że u Nas zaspokoisz żądze swojego podniebienia."

Zapraszam na zakupy!

1 komentarz:

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!