środa, 28 listopada 2012

DIRECTA maska koloryzująca - ZŁOTO. Oyster Professional

DIRECTA maska koloryzująca - ZŁOTO. Oyster Professional

Za pośrednictwem Pani Moniki z Agencji creopr.pl otrzymałam próbkę maski koloryzującej marki Oyster. Pełnowartościowy kosmetyk można kupić w sklepie internetowym:




Opis produktu ze strony sklep.tenex.pl:


Odbudowująca maska koloryzująca Directa poszerza możliwości zabawy kolorem. Directa to idealne narzędzie o dużej wszechstronności, które pozwala nadać nowy ton, podkreślić istniejący lub dodać nowe chwilowe odcienie. Pigmenty wysokiej koncentracji nadają kolor, intensywność którego zależy od czasu trzymania maski na włosach. Oliwka, imbir i masło kakaowe działają odżywczo pozostawiając lśniące i zdrowe włosy.
Sposób użycia: nanieś maskę na umyte i wysuszone ręcznikiem włosy używając rękawiczek ochronnych i pozostawić na 5-20 min. Dokładnie spłukać.
Uwaga: Stosować zgodnie ze sposobem użycia. Chronić oczy. W przypadku dostania się preparatu do oczu natychmiast przepłukać je wodą. Nie stosować do barwienia brwi i rzęs. Dobrze spłukać włosy po użyciu. Stosować rękawice ochronne. Chronić przed dziećmi.
Kolor: Złoto
Pojemność 250 ml
cena: 31.99 zł


Pełnowartościowy produkt prezentuje się w następujący sposób:
Testowanie:

Próbka starczyła mi na jedno użycie, musicie wybaczyć mi brak zdjęć przed i po, ale niestety nie udało mi się uchwycić zmiany na zdjęciu. Mam problemy z przyzwoitymi zdjęciami gdy na dworze jest tak strasznie ponuro. Efekty widać gołym okiem, a ja postaram się je dla Was jak najlepiej opisać! :)
Rozjaśnione końcówki moich włosów stały się wyblakłe i nie wyglądają atrakcyjnie. Jaki efekt chciałam uzyskać? Błyszczące, ciemniejsze końcówki oraz ujednolicenie koloru włosów (poza końcówkami). Maskę trzymałam na włosach przez 20 min dla jak najmocniejszego efektu. Po wysuszenia byłam bardzo zadowolona. Zamierzone cele spełniły się w 100 %, włosy na całej długości lekko przyciemniały, końcówki zyskała świetny wygląd, a reszta włosów miała bardziej wyrównany kolor. Efekty widziałam jeszcze po drugim myciu. Maska jest średnio wydajna, dlatego poleciłabym ją przede wszystkim osobom o włosach krótkich, które chcą od czasu do czasu odświeżyć swój wygląd i nadać mu nowy charakter. 



Poza koloryzacją maską dokonała na mojej głowie również innych cudów! :) Włosy po wyschnięciu były bardzo miękki i lśniące, rozdwojone końcówki stały się jakby mnie widoczne. Nie mogłam się oprzeć dotykania ich :). Zyskałam również dwa dni świeżości - ponieważ mam włosy bardzo mocno przetłuszczające się byłam naprawdę bardzo zadowolona z tego efektu. 

Z chwilą pierwszego użycia produkt ten stał się numerem 1 na mojej liście kosmetycznych życzeń!

Może znajdzie się jakiś święty Mikołaj, który to przeczyta i położy tę maskę pod moją choinkę?:) 



Znacie produkty Oyster?

Zapraszam do sklepu:



4 komentarze:

  1. Szkoda, że nie masz zdjęć, bo produkt jest bardzo ciekawy :)
    A co do czapki, w chińskich marketach są takie po 19 zł, więc nie marudź, tylko biegnij kupować :) Dobrze wiem, jak bolą przeziębione zatoki... Nauczyłam się już, że warto nosić czapkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie spotkałam się z tym produktem

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie, wolę oryginalne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam pojęcia co oznacza stwierdzenie "oryginalne kosmetyki" ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!