wtorek, 20 listopada 2012

Balsam kokosowy do dłoni - BingoSpa


Balsam kokosowy do dłoni - BingoSpa

Jako jedna z wielu blogerek otrzymałam do testów produkty BingoSpa. Dziś napiszę Wam o jednym z nich.



Balsam kokosowy BingoSpa do dłoni posiada przyjemną, lekką konsystencję i zniewalający kokosowy zapach. Dokładnie nawilża i głęboko odżywia skórę, wzmacnia jej warstwę lipidową. Sprawia, że skóra dłoni na długo zachowa gładkość i delikatność.


Balsam BingoSpa wchłania się szybko i równomiernie, wzmacnia osłonę lipidową skóry , ogranicza utratę wody własnej z naskórka. Chroni skórę dłoni przed negatywnym wpływem detergentów i innych czynników środowiskowych podrażniających i wysuszających skórę.

Cena: 100 g /  ok. 10 zł


Skład:


Opinia:

Balsam zamknięty jest w plastikowym, zakręcanym słoiczku. Opakowanie ma bardzo prostą szatę graficzną, ale przyjemną dla oka. Konsystencja jest przyjemna, tak jak w przypadku serum przypomina mi roztopione masło. Chociaż bardzo lubię kokosowe zapachy to ten nie przypadł mi do gustu, jest według mnie zbyt intensywny i zbyt chemiczny. Aromat pozostaje na skórze przez długi czas.

Balsam bardzo łatwo się rozprowadza i dosyć szybko wchłania. Kosmetyk dobrze nawilża dłonie i chroni je przed szkodliwym działaniem zimna. Zmniejsza szorstkość skóry, pozostawia ją aksamitnie gładką i zadbaną. Cena nie jest wygórowana a produkt dosyć wydajny. Nie pozostawia na dłoniach tłustej ani klejącej warstwy.

Ze wszystkich produktów jakie otrzymałam w ramach testowania od BingoSpa ten jak na razie najbardziej mi się spodobał, poza zapachem nie mam do niego żadnych zastrzeżeń.



Jak u Was sprawdzają się kosmetyki BingoSpa?


4 komentarze:

  1. Też go używam i myślę, że brzoskwiniowy jest lepszy - właśnie myślę o zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi przypadł do gustu jako zapobiegawczy krem na dzień bo szybciutko się wchłania. Niestety do bardzo przesuszonych rąk jest niewystarczający. Ale ogólnie chyba też najlepiej mi służy spośród wszystkich jakie otrzymałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmm... musi słodko pachnieć :)

    ja z współpracy z BINGO zdecydowałam się na pielęgnacje ciała... choć mogłam wziąć coś do dłoni,trudno :)

    pozdrawiam,Karina

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój palmowy balsam pachnie bardzo ładnie, a działanie ma podobne :) Też nie mam zastrzeżeń.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!