poniedziałek, 29 października 2012

Zdrowe oczy. Żel ze świetlikiem i kolagenem. GorVita.


Zdrowe oczy. Żel ze świetlikiem i kolagenem. GorVita.

Żel ze świetlikiem i kolagenem otrzymałam w ramach współpracy z firmą GorVira za pośrednictwem Pani Moniki z agencji credopr.pl.


Opis produktu ze strony gorvita.com.pl:
Żel polecany do codziennej pielęgnacji skóry okolic oczu oraz powiekPreparat łagodzi podrażnienia i obrzęki wywołane przemęczeniem i czynnikami zewnętrznymi: nadmierne nasłonecznienie, wiatr, kurz, pyłki, dym papierosowy, smog. Usuwa objawy świądu i pieczenia oczu spowodowanych nadmiernym przemęczeniem.

Kolagen i kwas hialuronowy zawarte w składzie hamują rozkład włókien kolagenowych w skórze, wnikając głęboko w jej strukturę, powodując długotrwałą redukcję zmarszczek. Przywraca jędrność, doskonale je nawilża i odżywia. 

Wyciągi ziołowe z zielonej herbaty, oczaru wirginijskiego, chabru bławatka i babki lancetowatej wzbogacone naturalną allantoiną i D-panthenolem, skutecznie obkurczają rozszerzone naczyńka, łagodzą obrzęki oraz uczucie zmęczenia i pieczenia oczu. Stosowany regularnie redukuje przyspieszone procesy złuszczania się naskórkawywołanego częstym stosowaniem kosmetyków do makijażu wokół oczu.


Składniki ( INCI): Aqua, Propylene, Glycol, Euphrasia Officinalis Extract, Glycerin, Camellia Sinensis Extract, Centaurea Cyanus Extract, Plantago Major Extract, Hamamelis Virginiana Extract, Soluble Collagen, Olive Oil Peg – 7 Esters, Sodium Hyaluronate, Allantoin, Panthenol, Carbomer, Triethanolamine,DMDM Hydantoin.


Dodatkowe informacje:
Składniki pochodzenia naturalnego. Przebadany dermatologicznie. Produkt nie testowany na zwierzętach. Nie zawiera barwników i kompozycji zapachowych. Zarejestrowany w KSIoK. 
Sposób użycia: 

Stosować zewnętrznie kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb. Delikatnie wmasowując żel w okolicę oczu i powiek. Nie stosować bezpośrednio do worka spojówkowego. Żel można stosować pod makijaż. 



Moja opinia:
Żel umieszczony został w wygodnej, plastikowej tubce. Opakowanie zawiera dodatkowo kartonik. Preparat ma lekko karmelowy kolor, łatwo się go rozprowadza i dosyć szybko się wchłania. Bezzapachowy.
Żel po nałożeniu daje przyjemne uczucie chłodu, które przynosi ulgę zmęczonym oczom. Po dłuższym stosowaniu zauważyłam, że skóra wokół oczu jest wyraźnie nawilżona.
 Żel nie podrażnia i nie powoduje szczypania.
Mamy tutaj do czynienia z bogatym, wartościowym składem i niską ceną co uważam za ogromny plus.
Podczas stosowania tego produktu swędzenie i pieczenie całkowicie ustąpiło, chociaż stylu życia nie zmieniłam i nadal dużo czasu spędzam przed komputerem oraz do późnych godzin czytuję książki :). Dodatkowo żel łagodzi obrzęki oraz delikatnie rozjaśnia skórę pod oczami.

Cena: ok. 8 zł / 20 ml

Zapraszam do zapoznania się pełną ofertą firmy



5 komentarzy:

  1. jak na razie znam tylko żel ze świetlikiem z Flosleku, ale ten tez musze wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. musze wyprobowac. ja mam dodatkowo jeszcze opuchniete czesto powieki:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo.. No tak.. To by mi się przydało. :) Ja mam dodatkowo takie cienie pod oczami (fioletowo - niebieskie) że non stop wyglądam na wykończoną. Co jest najśmieszniejsze nie mam jak tego zwalczyć, jedynie ograniczyć efekty. ;\

    OdpowiedzUsuń
  4. Też go lubię. Bardzo szybko się wchłania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!