środa, 3 października 2012

Zapraszam na konkurs z firmą AnnCo.!



Uwaga!

Mam przyjemność ogłosić kolejny konkurs na moim blogu, tym razem fundatorem nagród jest firma AnnCo.
Do zdobycia aż trzy zestawy akcesoriów kosmetycznych!



Każdy zestaw zawiera:


szczotka do modelowania 9516
gąbki do fluidu PUF-427
rzęsy kępki RK-2
separator do pedicure TS-01 
czepek kąpielowy CZ-368
tarka metalowa do pięt FC-3000
pędzel do brwi i rzęs + gąbka do cieni JS-76
pędzel do kresek i cieni JS-77
pęseta JS-T04
pacynka JS-45
nożyczki do skórek JS-706


Co należy zrobić?

Musisz być publicznym obserwatorem bloga: www.madamegreen-testerka.blogspot.com
Musisz odpowiedzieć na pytanie konkursowe:
Które z akcesoriów kosmetycznych firmy AnnCo. najbardziej przydałyby Ci się jesienią?
Odpowiedź może być pisemna, w postaci zdjęcia, wiersza, rysunku - wszystkie formy dozwolone :)

Dodatkowo:
Możesz polubić profil firmy AnnCo. na Facebooku : https://www.facebook.com/anncocompl
Możesz dodać blog: www.madamegreen-testerka.blogspot.com do blogroll'a na swoim blogu.
Możesz dodać informację o rozdaniu wraz ze zdjęciem nagród oraz linkiem do rozdania na swoim blogu lub profilu FB. 

Zestaw nr 1 - wygra jedna osoba z pośród wszystkich zgłoszonych, która według organizatora udzieli najciekawszej odpowiedzi na pytanie konkursowe.
Zestaw nr 2 - wygra jedna osoba z pośród top komentatorów na dzień zakończenia rozdania, która według organizatora udzieli najciekawszej odpowiedzi na pytanie konkursowe.
Zestaw nr 3 - wygra jedna osoba, który wypełni wszystkie punkty włącznie z punktami dodatkowymi i udzieli najciekawszej odpowiedzi na pytanie konkursowe według organizatora.

Odpowiedzi proszę wysyłać na adres e-mail: madamegreen.testerka@gmail.com w następujący sposób:

Obserwuję bloga jako:
Lubię profil AnnCo. na Facebooku: Tak(Jako kto?)/Nie 
Dodałam do blogroll'a: Tak(adres bloga)/Nie
Dodałam informację o rozdaniu: Tak(adres bloga lub profilu na FB)/Nie
Odpowiedź na pytanie konkursowe:

Osoby niepełnoletnie proszę o dołączenie w załączniku pisemnej zgody rodzica lub opiekuna.

Regulamin:

1. Organizatorem konkursu jest blog madamegreen-testerka.blogspot.com

2. Fundatorem nagród jest firma AnnCo.
3. Nagrodami są 3 identyczne zestawy, w których skład wchodzi:

- pacynka

- pędzel dwustronny JS-76 (grzebyk do brwi i rzęs oraz gąbka do rozcierania cieni)

- pędzelek dwustronny JS-77 (do kresek i cieni)
- szczotka do modelowania włosów

- gąbki kosmetyczne
- tarka metalowa do pięt

- pęseta

- nożyczki do skórek

- czepek kąpielowy

- rzęsy kępki

- separator do pedicure
4. Konkurs trwa od 26.09-26.10.2012 do godziny 24.00. 
5. Osoba, która przed czasem zakończenia rozdania przestanie być publicznym obserwatorem bloga zostaje zdyskwalifikowana.
6.Wyniki zostaną ogłoszone do 7 dni od zakończenia konkursu.
7. Wysyłka nagród nastąpi do 7dni od podania wyników konkursu.
8. Koszt przesyłki pokrywa organizator. Nagrody zostaną wysłane Pocztą Polską. Tylko na terenie Polski.
9. Wszystkie odpowiedzi muszą być nadesłane na e-maila : madamegreen.testerka@gmail.com.

10. Organizator zastrzega sobie prawo do kontaktu e-mail z osobami zgłoszonymi w rozdaniu.
11. Organizator zastrzega sobie prawo do publikacji wybranych odpowiedzi na łamach bloga: http://madamegreen-testerka.blogspot.com/ wraz z podpisem. Odpowiedzi podpisane będę nickiem, którym osoba wysyłająca odpowiedź posługuje się obserwując blog http://madamegreen-testerka.blogspot.com/.

12. Biorąc udział w konkursie akceptujesz warunki Regulaminu i wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych ( Dz.U.Nr.133 pozycja 883 z późn.zm.). Wyrażasz również zgodę na opublikowanie Twojego pseudonimu.
13. Wszystkie sprawy które nie zostały określone w regulaminie zostają rozstrzygnięte w konsultacji z organizatorem drogą e-mail : madamegreen.testerka@gmail.com
14. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).  



12 komentarzy:

  1. U mnie konkurs z akcesoriami AnnCo. od wczoraj. Widzę, że bardzo podobny. Więc jak nie u mnie, to wygracie tutaj. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak to możliwe, ale Twoje posty nie pojawiają mi się w liście czytelniczej :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się cieszę, że blogerki mają okazję testować produkty, sama czasami coś testuję. Często również posiłkuję się opiniami na blogach szukając jakiegoś produktu. Nie przeszkadza mi to jeśli jakiś blog jest poświęcony tylko recenzjom, ale na niektórych blogach spotkałam się z tym, że autor chwali wszystko co wpadnie mu w ręce.. Nie fajnie, jednak liczę zawsze na szczere opinie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ups, pod innym postem miałam ten komentarz dodać ale na pewno wiesz o co chodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że wiem :) Żaden problem! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuje jako: BeryPassions
    Lubie profil na FB : nie bo nie posiadam tam konta
    Notka/baner:Nie
    odpowiedz:
    Szczotka do modelowania najbardziej przydałaby mi sie !
    w Jesienna noc i w jesienny dzień
    Moje niesforne włosy ujarzmic nią chce
    Wraz z suszarka pomocna mi poda dłon
    a moje włosy ładnie beda opadały na mą skroń:D
    Tym krótkim wierszem przekazać chce moja chęc uzyskania m.in jej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuję jak faustynka lub Iwona maziarz
    lubie siedzieć w ponure dni przec lustrem i ogólnie robić coś z włosami i paznokciami

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesłane, pozostało nam czekać z nadzieją :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Które z akcesoriów kosmetycznych firmy AnnCo. najbardziej przydałyby Ci się jesienią?

    szczotka moje włosy są klapnięte jesienią i zimą- nie mam wyjścia czeka mnie stylizacja której nienawidzę;/

    klaurightnow@o2.pl
    kosmetyczne remedium
    lubię jako klaudia tonieja

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!