Przejdź do głównej zawartości

stabilizator mikroflory od firmy PDH Sobieraj



Stabilizator mikroflory od firmy PDH Sobieraj



Stabilizator mikroflory otrzymałam w ramach współpracy z firmą PDH Sobieraj.

Produkt przetestowałam na kilka sposobów, ale nie do końca wiedziałam jak to ugryźć...

Wpadłam na pomysł, aby na początku zająć się trochę teorią i być może przytoczyć jakieś statystyki. Mam nadzieje, że taki sposób będzie dla Was satysfakcjonujący :)




Czym jest mikroflora?

Mikroflorą nazywamy mikroorganizmy (m.in. drobne bakterie i grzyby), które "zamieszkują" określone środowisko. W tym przypadku ciało człowieka.

Czym jest probiotyk?

Według definicji Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) terminem probiotyki określane są żywe mikroorganizmy, które podawane w odpowiednich dawkach, wpływają korzystnie na organizm gospodarza. Probiotyczne bakterie spełniają w ludzkim organizmie nieocenioną funkcję – wpływają na wiele istotnych dla zdrowia procesów, a przede wszystkim podnoszą odporność naszego organizmu.

Troszeczkę statystyk:

,,Ponad milion kobiet w Polsce poddaje się co roku leczeniu grzybicy pochwy. Schorzenie dotyka nawet do 90 procent wszystkich kobiet co najmniej raz, a ok. 25 procent nawet kilkakrotnie. Niewielka grupa doświadcza ponad czterech epizodów rocznie. Wówczas jest to nawracająca grzybica pochwy. 

Grzybicę pochwy obserwuje się najczęściej u kobiet w wieku 20-50 lat, a bardzo rzadko u dziewcząt, które nie weszły jeszcze w okres dojrzewania." - źródło: skindoctor.pl

Dlaczego o tym mówię?

Problemy o których piszę są dosyć powszechne, jednak nadal stanowią w społeczeństwie tematy "tabu". Na grzybicę czy zapalenie pochwy choruje bardzo wiele kobiet, więc może warto o tym mówić?

Jak sobie pomóc?

,,Grzyb z rodzaju Candida albicans żyje na naszych błonach śluzowych, m.in. w pochwie, gdzie w normalnych warunkach nie stwarza problemów, gdyż znajduje się w stanie równowagi z florą drobnoustrojów pochwy. Jeśli ta naturalna równowaga ulegnie naruszeniu, grzyb może zacząć się rozrastać i spowodować infekcję grzybiczą." - źródło: skindoctor.pl

Należy zadbać o równowagę naszej mikroflory!


Dlaczego Stabilizator Mikroflory od firmy PDH Sobieraj?




Stabilizator mikroflory od firmy PDH Sobieraz zawiera w swoim składzie BACILLUS FERMENT.

Co producent mówi o Bacillus ferment i infekcjach bakteryjnych?

Bacillus ferment w kosmetologii jest źródłem enzymów proteolitycznych. Otrzymywany jest w wyniku fermentacji mikroorganizmu Bacillus Subtilis. Złuszcza wierzchnią warstwę naskórka, niszczy spoistość komórkową złuszczanych komórek, dzięki czemu skóra może odnawiać się szybciej.

Naturalna flora bakteryjna znajdująca się na powierzchni naszej skóry stanowi główną barierę ochronną przed wirusami i bakteriami chorobotwórczymi. Bakterie flory fizjologicznej produkują szereg czynników zmieniających środowisko na nieprzyjazne dla rozwoju patogenów. Są to na przykład enzymy z grupy lipaz, proteaz, a także kwas mlekowy niezbędny do utrzymania kwaśnego pH, mucyny, czynniki hamujące rozwój konkurencyjnych bakterii i grzybów.

Zniszczona bariera i uszkodzenia głębszych warstw skóry to wrota zakażenia, a mikroorganizmy zdolne do ich wywoływania nazywamy – patogenami. Patogeny są zdolne do zainfekowania swojego gospodarza i wywołania u niego choroby. Może być ona spowodowana produktami wytwarzanymi przez bakterie np. toksyny, lub reakcją immunologiczną wywołaną sama obecnością bakterii. Ból, gorączka, zaczerwienienie, problemy ze skórą, z oddychaniem, to typowe objawy infekcji bakteryjnej.

Co producent mówi o stabilizatorze?

,,Formuła składa się z bezpiecznych bakterii dla ludzi i zwierząt, może być używana dla poprawy zdrowotności naszej skóry (egzemy, łuszczyce, łupieże a nawet różnego rodzaju grzybice) oraz zapobieganiem alergii poprzez wyeliminowanie mikroflory bytującej na pyłku."

Moja opinia:

Mój wywód był dosyć długi, ale mam nadzieję, że trafił się ktoś kogo nie zanudziłam - ktoś kto dotarł do tego etapu:)
Co prawda nie testowałam stabilizatora pod kątem grzybicy. Drobne stany zapalne i podrażnienia miejsc intymnych nie są mi jednak obce - przebywanie przed długi okres w pozycji siedzącej, w niezbyt wygodnej bieliźnie dają się we znaki... 


Opakowanie, konsystencja...

- opakowanie moim zdaniem jest dosyć odpychające za sprawą naklejonych etykiet, które wyglądają jak wydrukowane "na szybko" i przyczepione na odczepnego :) 
+ produkt wygodny w aplikacji 
+ bezzapachowy, bezbarwny, konsystencja wody.
+ cena: ok.14 zł /100 ml
+ produkt jest bardzo wydajny
+ wygodny w użyciu.

Jakie działanie zauważyłam?

+ ulga dla podrażnionej skóry,
+ uczucie świeżości,
+ chroni przed powstaniem podrażnień,
+ pomaga zniwelować drobne zaczerwienienia i otarcia.

Czy sięgnę po ten produkt raz jeszcze?
Z pewnością tak!



Komentarze

  1. kurde, ale mnie zaciekawiłaś tym stabilizatorem chętnie bym go przetestowała

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że wszystko tak dokładnie opisałaś. Powinnyśmy o tym mówić, bo drobne stany zapalne mogą mieć powikłania i skutkować nawet bezpłodnością. Myślę, że więcej kobiet powinno stosować takie produkty, jak ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna recenzja! świetna robota. Super że napisałaś o tym post! produkt mnie zaciekawił i bardzo chętnie go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!

Popularne posty z tego bloga

Jacques Battini - Night Dream made with Swarovski elements. Recenzja zapachu rodem z piekła!

Jacques Battini - Night Dream made with Swarovski elements. Recenzja zapachu rodem z piekła!
„Woń była niezwykle specyficzna, ostra jak dym, ale i słodkawa. [...] tak muszą pachnieć kwiaty na samym dnie piekła.” Kazimierz Kyrcz.
Opisanie tego zapachu to nie lada wyzwanie, gdybym miała zrobić to krótko i zwięźle to odniosłabym się właśnie do słów z książki ,,Efemeryda".
Jacques Battini to francuska marka perfum. ,,Jacques Battini urodził się w 1948 r na Korsyce w rodzinie cenionego perfumiarza i od wczesnej młodości towarzyszyło mu marzenie, aby odnaleźć prawdziwe piękno. Kiedy skończył 18 lat wyruszył w swoją wielką podróż dookoła świata, która już na zawsze miała odmienić jego życie. Nie bacząc na wojny, epidemie i przeciwności losu, odwiedził wiele krajów: Indie, Polinezję, Oceanię, Tajlandię, Amerykę Południową i zdał sobie sprawę, że prawdziwe piękno skrywa każda kobieta. Kiedy po latach wrócił na ukochaną Korsykę, Jacques postanowił stworzyć coś unikalnego i niezapomniane…

Quickmax - odżywka do rzęs i brwi za niemałe pieniądze. Czy warta chociaż złotówkę?

Quickmax - odżywka do rzęs i brwi za niemałe pieniądze. Czy warta chociaż złotówkę?Odżywkę quickmax otrzymałam już dosyć dawno od firmy LuxStyle . Regularna cena tej odżywki to 250 zł, obecnie jest na nią promocja (cena aktualna 150 zł). Spodziewałam się po tej odżywce wiele. Producent obiecuje, że nasze rzęsy i brwi staną się: 1. Wyglądające na bajecznie długie
2. Wyglądające na bajecznie pełniejsze
3. Bajecznie wyraziste
Ponadto na stronie LuxStyle możemy znaleźć takie informacje:
Wyobraź sobie! W ciągu tylko jednego tygodnia, zaczniesz widzieć różnicę z QuickMax
Klinicznie udowodnione działanie na wszystkich kobietach
Niezależne badania kliniczne wykazały, że wszystkie kobiety które używały QuickMax rozwinęły zauważalnie dłuższe, grubsze i o wiele piękniejsze rzęsy i brwi. Jest świetny dowód na to. Unikalna, opatentowana formuła została rozwinięta przez naukowców którzy wiodą prym na polu badań kosmetycznych.
Na stronie znajdziemy oczywiście jeszcze więcej obietnic i informacji o tym p…

Lovely, Color Wear Long Lasting. Pomadki w kredce, moja recenzja.

Lovely, Color Wear Long Lasting. 




Pomadki w pisaku z Lovely testuję od czerwca, są one nadal dostępne w sprzedaży a ich cena w Rossmannie to 7,49 zł. Czy w takiej cenie da się kupić dobry produkt do ust?  Jak już wiele razy udowodniono tanie nie zawsze znaczy złe. Ta zasada działa również w drugą stronę, co często okazuje się bolesne dla naszego portfela.