wtorek, 30 października 2012

Sidolux M przeciw kurzowi. Hypoalergiczny. Lakma.


Sidolux M aerozol do mebli przeciw kurzowi 350 ml hypoalergiczny. Lakma.

Między innymi właśnie ten produkt otrzymałam jakiś czas temu w ramach współpracy z firmą Lakma za pośrednictwem Pana Grzegorza z Agencji PR sfera-pr.pl.


Informacje z opakowania.

Sidolux M do mebli Hypo-Allergenic
Skutecznie redukuje zawarte w powietrzu alergeny, takie jak pyłki, zarodniki pleśni, substancje uczulające pochodzące od psów lub kotów oraz inne alergeny infekcyjne.
-Tworzy zdrowsze otoczenie dla dzieci i osób starszych,
- Spowalnia proces osiadania kurzu,
- Nie zawiera substancji uczulających,
- Doskonale czyści i pielęgnuje powierzchnie szklane, drewniane, plastikowe i z płyt MDF.
- Poprawia jakość powietrza pozostawiając świeży, bardzo delikatny zapach.

 Na początku kilka zdjęć z przebiegu testowania.

Szkło.


Okleina.



 Lakierowane drewno.


Moja opinia:

Produkt ten już na samym początku mogę nazwać jako najlepszy jaki dotąd miałam okazję używać!
Dlaczego? 
Doskonale czyści nawet silne zabrudzenia, pozostawia piękny połysk. 
Możemy dzięki niemu szybko i w prosty sposób wyczyścić praktycznie każdą powierzchnię.
 Nie rozmazuje, nie pozostawia lepiącej się warstwy.
Skutecznie spowalnia proces osiadania kurzu.
  Ma delikatny, przyjemny zapach. 
Zakochała się w nim również moja Mama, która poluje na niego w sklepach :). 
Z racji, że żeńska część mojej rodziny - łącznie ze mną chorują na astmę, taka wersja hipoalergiczna jest świetnym rozwiązaniem. 

Cena: ok.10 zł

Używałyście już tej wersji Sidoluxa?
Ja jestem szczerze zachwycona :)!






3 komentarze:

  1. Próbowałaś przyklejać te kępki rzęs? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. A nic, bo nie mogłam ich odkleić od opakowania i się rwały na kawałki :D Ale popróbuję, bo klej się dobrze trzyma na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widać że dobry produkt choć nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!