poniedziałek, 1 października 2012

Podsumowanie współpracy z firmą MAX SERWIS KRZYSZTOF KLASA "Soki z Dżungli"

 "Soki z dżungli"



Od pewnego czasu umieszczałam na moim blogu propozycje podania miąższów brazylijskich owoców, które otrzymałam w ramach współpracy z firmą Max Serwis Krzysztof Klasa. O wszystkich przedstawionych przeze mnie produktach tej firmy  możecie przeczytać na stronie:


A oto w skrócie przypomnienie w jaki sposób testowałam te produkty:



Koktajl - witaminowa bomba z miąższem owoców brazylijskich.
Marakuja
Papaja
Nerkowiec
+
Banany
Jogurt naturalny
Cukier


Wołowina duszona w soku z Aceroli. 

Acerola
+
Marchewka
Jabłko
Wołowina



Koktajl z Acai, bananem i słodkim syropem z guarany.

 Acai z bananem i słodzonym syropem z guarany
+
Banany
Słodka śmietana



Bezalkoholowa Pina Colada z nuta mięty.

Kokos
Ananas z miętą
+
Woda
Cukier



Koktajl owocowy z miąższem mango.

Mango

+

Banany

Jogurt truskawkowy 




Nektar bananowo-kokosowy
Kokos
+
Nektar bananowy


Jak widać miąższu proponowanego Nam przez tę Firmę nie koniecznie możemy użyć jedynie do przyrządzenia soków i koktajli. Wołowina z acerolą była naprawdę smacznym i ciekawym daniem!
Na początku zacytuję Wam fragment informacji znajdującej się na stronie www.sokizdzungli.pl:



,,Pragniemy przedstawić naszą ofertę soków naturalnych brazylijskiej firmy Frutamil LTDA, której produkty tylko my dystrybuujemy na terenie Polski. Oferowany przez nas asortyment to jedyne takie na polskim rynku owoce niepasteryzowane w formie mrożonej pulpy (puree, sok z miąższem) bez dodatku cukru."



Uważam, że mrożony miąższ z owoców to świetny sposób na zachowania lata o każdej porze roku. Koktajle z wykorzystaniem tych produktów smakują dokładnie tak jak ze świeżych owoców.

Mrożony miąższ to doskonała sprawa dla leniuchów i "wygodnickich", gdyż owoce są już gotowe do użytku, nie trzeba myć, obierać, kroić. W kilka minut możemy przygotować coś pysznego! W dodatku w dowolny sposób możemy bawić się smakiem oraz kolorem.

Z miąższów możemy przygotować coś na każdą okazję i dla całej rodziny. W kilka chwil zrobimy pyszne drinki dla gości lub smaczny i zdrowy deser dla dzieci.

 Firma oferuje Nam naprawdę spory wybór tych egzotycznych pyszności, najbardziej rozsmakowałam się w acai z bananem. Najsmaczniejszym przygotowanym koktajlem stał się jednak ten z mango. 

Spotkałam się już z komentarzami, że ceny tych produktów są wysokie - nie do końca się z tym zgadzam. Owoce, które proponuje Nam ta Firma są mało dostępne w Polsce, a gdy już gdzieś w sklepie znajdziemy np. mango - często jest ono niedojrzałe. Warto pamiętać o tym, że do przygotowania 1kg miąższu zużywa się więcej niż 1kg świeżych owoców. 

Nie mamy dostępu do owoców przez cały rok - dlatego warto zrobić sobie takie mrożone zapasy na zimę. Możemy wyczarować coś pyszne także w połączeniu z Naszymi polskimi owocami. 



13 komentarzy:

  1. Naprawdę świetny blog ;) Obserwuje i liczę na to samo :)) lifepassionlovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam ale smaka narobiłaś na taki koktajl :) bananowo-kokosowy mmm:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda przesmakowicie.

    Zmieniając temat, Zapraszam na mojego bloga, gdzie aktualnie jest rozdanie.
    http://dzast-do-it.blogspot.com/2012/09/witajcie-wreszcie-udao-mi-sie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. smacznie :) aż narobiłaś mi ochoty na jakiś koktajl, ale póki co mogę jedynie raczyć się kawą :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojaaaa uwielbiam koktajle;) pycha;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe, nie widziałam tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne koktajle
    zapraszam do mnie
    http://onlytheoriginalstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo możliwości, ale nie znam tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Koktajle wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam koktajle - Twoje sa mega zachecajace:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!