wtorek, 23 października 2012

Peeling ryżowy do ciała - Bandi - opinia


Peeling ryżowy do ciała - Bandi - opinia

Uwielbiam peelingi do ciała, dlatego w ramach współpracy z firmą Bandi wybrałam właśnie ten produkt.
Jesteście ciekawego jego działania tak jak ja zanim zaczęłam go testować?


Co producent mówi o produkcie?

Opis

Wygładzający peeling ryżowy nie tylko dobrze wygładza i zmiękcza skórę, ale również ożywia i pobudza ukrwienie. Peeling bogaty jest w natłuszczające oleje dzięki którym odżywia skórę, likwiduje szorstkość i nadmierne zrogowacenia. Dodatkową zaletą jest piękny relaksujący zapach.


Składniki aktywne
Oliwa z oliwek, Ryż, Pestki brzoskwini

Stosowanie
Kolistymi ruchami nakładamy preparat na skórę, a następnie zmywamy ciepłą wodą.

INCI
Ethylhexyl Palmitate, Hydrogenated Polydecane, Octyldodecanol, Ethylenediamine/Hydrogenated Dimer Dilinoleate Copolymer Bis-Di-C14-18 Alkyl Amide, Oryza Sativa (Rice) Powder, Prunus Armeniaca (Apricot) Seed Powder, Olive Oil PEG-7 Esters, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Parfum/Fragrance, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, D-Limonene, Linalool, Citronnellol, Eugenol

cena: 47 zł / 200 ml



Moja opinia

Peeling zużyłam już w całości więc mogę przedstawić Wam moje spostrzeżenia.

Zapach kosmetyku jest bardzo przyjemny, delikatny i niedrażniący - utrzymuje się na skórze również po kąpieli.

Peeling należy do delikatniejszych jednak mimo tego bardzo dobrze się sprawuje. 
Skóra po użyciu tego kosmetyku staje się gładka, bardzo przyjemna w dotyku a co najważniejsze nawilżona.
Nie widzę konieczności używania balsamów po kąpieli z tym produktem.

Peeling po zmyciu pozostawia oliwkowy film w moim przypadku nie znika on nawet po wytarciu ciała ręcznikiem.
Skóra nie jest klejąca a pozostała na niej warstwa nie brudzi ubrań.

Peeling ma dwa rodzaje drobinek, wydaje mi się, że jeden z nich to ryż, a drugim są rozdrobnione pestki brzoskwiń - jest ich naprawdę sporo.

Opakowanie jest bardzo stylowe i estetyczne. Wykonane w charakterystycznej dla tej firmy stylistyce. Według mnie wyróżnia się i przyciąga wzrok.

Buteleczka posiada nakrętkę a kosmetyk wydobywamy przez otwór w "otwieranej klapce". 

Kosmetyk jest dosyć wydajny więc wydaje mi się, że przy takich efektach warto sobie zafundować odrobinę luksusu :)


Zapraszam do zapoznania się z pełnym asortymentem tej marki:


4 komentarze:

  1. ładnie opakowany i dobrze zaopiniowany więc może się skuszę . :)

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj, mam na niego ochotę, bo peelingi mi się kończą :P
    Ale chyba poszukam czegoś tańszego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokochałam Bandi :) muszę sobie sprawić ten peeling jak się pojawi jakiś przypływ gotówki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!