piątek, 12 października 2012

Nowe współprace z ostatnich dwóch tygodni

Nowe współprace z ostatnich dwóch tygodni.

Lakma

Za pośrednictwem agencji PR sfera-pr.pl otrzymałam do testów zestaw środków czystości od firmy Lakma. W środku znalazłam:

Sidolux - przeciw kurzowi - hipoalergiczny.


DywanLux - środek do czyszczenia i pielęgnacji dywanów, wykładzin, tapicerki meblowej i samochodowej.


Sidolux - uniwersalny - mydło marsylskie


Sidolux Expert - do mycia paneli


AnnCo.

Za pośrednictwem Pani Magdaleny z agencji PR designpr.pl otrzymałam zestaw akcesoriów od firmy AnnCo.
Przesyłka była dla mnie całkowitą niespodzianką!


Vafini

Tym razem współpraca kulinarna. Co otrzymałam do testów? Sześć opakowań waflowych foremek Vafini.



Smak Sztuki

Następna nawiązana współpraca również kulinarna. Co otrzymałam do testów? Pachnące herbatki od Smak Sztuki.


Carmex

Carmexa nie muszę nikomu przedstawiać :)
Używałyście już tej wersji?


Testy kulinarne znajdziecie w najbliższym czasie - tutaj
Testy kosmetyczne i środków czystości w najbliższym czasie pojawią się - tutaj

Co u Was słychać?
Jakieś szczególne plany na weekend? :)

6 komentarzy:

  1. Carmex lubię i mam wszystkiego jego ,,rodzaje;'' ale tej wersji co ty masz to chyba nie mam owszem mam w identycznym opakowaniu ale jest różowy PINK ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współprac ;)
    JA mam zamiar się dziś lenić a co później to nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. o łał. gratuluje, zwłaszcza foremek od Vavini:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współprac ;) Jeśli chodzi o weekend to zamierzam wypocząć i przygotować się do podbicia stolicy w najbliższym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję , ciekawe jak się te produkty sprawdzą :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!