czwartek, 4 października 2012

Melvit Szczytno Płatki owsiane błyskawiczne


Melvit Szczytno Pełnozairniste Płatki błyskawiczne Owsiane.

Pełnoziarniste płatki błyskawiczne owsiane Szczytno otrzymałam od firmy Melvit za pośrednictwem Pani Moniki z firmy Credopr.pl



Jak część z Was pewnie wie płatki owsiane są kopalnią witamin (m.in. PP, B1, B6, E) i minerałów.
Jednak nie można ich spożywać w zbyt dużych ilościach ze względu na występujący w nich kwas szczawiowy.
Nie mogłam się zdecydować co przyrządzić z tego produktu, poza klasyczną "owsianką", padło na placki chociaż na początku w zamiarach miałam przyrządzenie ciastek.



Przyznam od razu, że nigdy wcześniej nie przygotowywałam nic podobnego i wszystkie składniki zostały dodane "na oko":)
Szklankę płatków owsianych zalałam ok. 150 ml słodkiej śmietanki, w osobnej misce sporządziłam masę z 2 żółtek, szklanki mąki, dwóch łyżek cukru. Do przygotowanej masy dodałam śmietankę z płatkami, wymieszałam a następnie dodałam ubite białka.
Smażyłam na rozgrzanym tłuszczu po obydwóch stronach.



Co mi wyszło? Smakowity placuszek, którego po usmażeniu posmarowałam dżemem z czarnych porzeczek, zgięłam i oprószyłam cukrem pudrem. Nie spodziewałam się, że wyjdzie tak fantastycznie. Płatki nadały plackowi bardzo ciekawy smak!



Co sądzę o Pełnoziarnistych Płatkach Owsianych Błyskawicznych Szczytno? 
+ opakowanie jest ładne i poręczne, możemy je zamknąć i znajdują się na nim najpotrzebniejsze informacje
+ nie natknęłam się na łuski
+ Płatki są dosyć duże, 
+ nie rozgotowują się,
 + łatwe i szybki w przyrządzeniu,
+ wiele możliwości podania,
+ zawierają sporo witamin 
+ stanowią pełnowartościowy, sycący posiłek
+ nie zawierają cukru
+/- płatki błyskawiczne mają podobno mniej błonnika i wyższy Indeks Glikemiczny od płatków górskich i zwykłych.
+ powstają z pełnoziarnistego zboża.


Dziękuję firmie Melvit za możliwość wypróbowania tego produkty.

Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą na stronie:



Jeżeli wiecie coś więcej na temat płatków owsianych lub chcielibyście zwrócić mi na coś uwagę to zapraszam do komentowania. Jestem w tym temacie mało zorientowana dlatego proszę Was o pomoc :) Zachęcam również do podjęcia dyskusji:

Które płatki są lepsze błyskawiczne czy górskie?


2 komentarze:

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!