wtorek, 2 października 2012

Mega Krzem - opinia po 2 miesiącach kuracji


Mega Krzem z melatoniną- opinia po 2 miesiącach kuracji


Ten produkt zna już pewnie większość z Was więc nie muszę go obszernie przedstawiać.
Suplement diety otrzymałam od firmy AvetPharma 30 lipca. Opakowanie zawiera 60 tabletek powlekanych, należy przyjmować doustnie jedną tabletkę dziennie.

Jeżeli jesteście ciekawi składu zapraszam na stronę:



Wygląd i funkcjonalność.
Tabletki są dosyć duże, ale ich kształt zapewnia łatwe połykanie. Mają intensywny, nieprzyjemny dla mnie zapach. Powiem szczerze, że przyjmowanie tego suplementu było dla mnie bardzo niekomfortowe. Jednak najważniejszy jest przecież efekt, więc sumiennie przyjmując Mega Krzem czekałam z nadzieją na zmianę stanu moich paznokci oraz włosów. 

Z jaki problemami chciałam się uporać?
- wypadanie włosów,
- krucha i słaba płytka paznokci
- pozbawione blasku włosy oraz matowe paznokcie


Działanie:
Już po tygodniu przyjmowania tabletek zauważyłam, że moje paznokcie stają się mocniejsze. Mniej się łamały i rozdwajały a właśnie o to mi chodziło. Wraz z czasem stawały się one coraz ładniejsze, zyskały zdrowy kolor. Z tego efektu jestem zadowolona i mogę już temu suplementowi wybaczyć minusy związane z jego przyjmowaniem.
Co z włosami? 
W zasadzie to nic, nie zauważyłam, żeby zaczęły wypadać mniej. Nie stały się one również "Piękne i lśniące..". Końcówki owszem są mniej rozdwojone, ale zaobserwowałam to dopiero po zastosowaniu maski regenerującej. Być może w jakimś stopniu jest to również zasługa Mega Krzemu - ciężko to określić.

Czy jestem zadowolona?
Oczywiście! Fakt, że suplement pomógł moim paznokciom jest dla mnie bardzo ważny. Wypadanie włosów w moim przypadku jest związane z chorobą. Być może dlatego Mega Krzem nie był w stanie temu zaradzić.


Jak suplement sprawdził się u Was?

Zapraszam na stronę:


6 komentarzy:

  1. nei maiłam jeszcze tych tabletek zrewszta żadnych nie miałam :DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Też brałam Mega Krzem i byłam zadowolona, paznokcie były widocznie mocniejsze i twardsze, a włosy mniej wypadały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam o tych tabletkach :) ja biorę skrzypowitę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A moje paznokcie po tych tabletkach jak się łamały tak się łamią :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam dzisiaj, zobaczymy jak z efektami będzie u mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również kupiłam i czekam z niecierpliwością , bo okropnie wypadają mi włosy...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!