sobota, 6 października 2012

Marion - Natura Silk - Jedwabna kuracja

Marion - Natura Silk - Jedwabna kuracja

Jedwabną kurację otrzymałam do testów już jakiś czas temu w ramach współpracy z firmą Marion. Słyszałam o tym produkcie naprawdę sporo dobrych opinii, więc byłam bardzo ciekawa jak sprawdzi się u mnie.


Product 2

Opis produktu ze strony www.marionkosmetyki.pl:


Rewelacyjny produkt w atrakcyjnej cenie.

Jedwab do włosów to produkt najczęściej wybierany przez Klientki. Cieszy się ogromną popularnością dzięki super efektom. Po użyciu tylko 1 kropli Natura Silk Jedwabna Kuracja włosy stają się jedwabiście miękkie, gładkie i błyszczące.

Natura Silk Jedwabna Kuracja firmy MARION Kosmetyki to odżywka regeneracyjna bez spłukiwania do włosów.
Dzięki zawartości m. in. jedwabiu i prowitaminy B5:
nadaje włosom ŚWIETLISTY POŁYSK już po użyciu 1 kropli
sprawia, że Twoje włosy będą odżywione, nawilżone, sprężyste
przywraca włosom suchym, zniszczonym i matowym miękkość i blask
Natura Silk Jedwabna Kuracja wygładza powierzchnię włosów, ułatwia rozczesywanie i układanie oraz regeneruje włosy od wewnątrz. Regularne stosowanie chroni włosy przed wysoką temperaturą, gorącym powietrzem, zanieczyszczeniami środowiska i utratą wilgoci.
Włosy uzyskują świetlisty połysk, jedwabistą miękkość i zdrowy wygląd.



Moje spostrzeżenia:



+ produkt zamknięty w małej buteleczce z wygodnym dozownikiem,
+ bardzo wydajny,
+ ułatwia rozczesywanie włosów,
+ ma bardzo ładny zapach,
 + włosy po tym specyfiku nie przetłuszczają się szybciej, nawet przy nałożeniu sporej ilości NaturaSilk,
+ pozostawia włosy gładkie, miękkie i przyjemne w dotyku
+ kolejne plusy tego kosmetyku to na pewno dostępność i cena,
- niestety nie zauważyłam działania regenerującego ani nawilżającego,

Cena: ok 6 zł / 13 ml

Czy sięgnęłabym po ten produkt raz jeszcze? 
Wydaje mi się, że tak. Chociaż nie zauważyłam działania regenerującego, chętnie będę używała tego kosmetyku ze względu na zapach, cenę oraz zdrowy wygląd włosów po zastosowaniu.


Zapraszam do zapozniania się z pełną ofertą firmy Marion:



3 komentarze:

  1. uwielbiam gładkość włosów po jedwabiu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. może jak znajdę go gdzieś stacjonarnie to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie specyfiki do włosów, gdy tylko zobaczę - kupię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!