środa, 3 października 2012

Majonez Kętrzyński


Majonez stołowy Kętrzyński

O tym jaką wielką wielbicielką majonezów jestem pisałam już jak tylko otrzymałam przesyłkę od Pani Moniki z agencji  Credopr.pl
Zapraszam na stronę producenta majonezu kętrzyńskiego:



Informacje o produkcie ze strony www.majonezy-ketrzyn.pl:


Majonez stołowy kętrzyński produkowany jest na bazie oleju rzepakowego z uszlachetnionych odmian, żółtka w proszku, uzdatnionej wody i bukietu przypraw. Majonez posiada jednolitą gładką konsystencję o jasnokremowej barwie. Zapach charakterystyczny dla majonezu. Smak lekko kwaskowaty właściwy dla użytych przypraw. Majonez kętrzyński jest doskonałym dodatkiem do sałatek, jaj i wędlin, może stanowić również cenny zamiennik masła i margaryny w przygotowaniu kanapek. Produkt nie zawiera konserwantów i sztucznych dodatków.



Skład:
olej rzepakowy 63%
woda, musztarda, ocet spirytusowy
gorczyca sól, ekstrakt przypraw,
żółtka jaj 6%
cukier, substancja zagęszczająca:
guma guar, guma ksantanowa.



Lubię majonezy w których nie czuć zbyt mocno octu. Idealny majonez powinien być dla mnie lekki, kremowy i delikatnie kwaśny.
Jaki jest Majonez Stołowy Kętrzyński?
Właśnie taki jak opisałam powyżej.
Doskonale smakuje z jajkami i wędlinami. Nadaje się również do past kanapkowych.

Pasta kanapkowa z wędzonej makreli.
Składniki:
40dag wędzonej makreli
dwie łyżki majonezu - ja oczywiście użyłam Majonezu Stołowego Kętrzyńskiego :)
3 jajka ugotowane na twardo
łyżeczka musztardy

Makrelę należy oczyścić z ości, przełożyć do miseczki, dodać jajka i rozgnieść oba składniki widelcem, dodać majonez oraz musztardę i wymieszać wszystko razem.
Gwarantuję, że to pyszny dodatek do kanapek! 


Jak oceniam ten majonez?
+ majonez kętrzyński zdobył Godło programu „Doceń polskie”
+ jednolita, gładka konsystencja,
+ odpowiednia kwasowość,
+gęsty,
+ producent zapewnia, że nie zawiera konserwantów ,
producent zapewnia, że nie zawiera sztucznych barwników,
+ jest naprawdę pyszny,
- wydaje mi się, że etykiety na słoiczkach nie są zbyt zachęcające, przechodziłam obok tego majonezu chyba milion razy i nigdy go nie kupiłam. Dlaczego? Kolorystyka etykiet kojarzy mi się z czymś tanim i o słabej jakości. Zrobiłam mały eksperyment i zapytałam się kilku znajomych co myślą o etykiecie tego produktu - mieli bardzo podobne odczucia do moich. Oczywiście w praktyce okazało się to nieprawdą i żałuję, że nigdy wcześniej nie zdecydowałam się na zakup tego właśnie majonezu.

6+/7

Zapraszam na stronę producenta, gdzie możecie obejrzeć pełną ofertę firmy Majonezy Kętrzyn:



1 komentarz:

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!