niedziela, 28 października 2012

Jak dbać o higienę uszu? AURIX krople do uszu


AURIX krople do uszu.

Aurix krople do uszu otrzymałam w ramach współpracy z firmą GorVira za pośrednictwem Pani Moniki z agencji credopr.pl.


Jak wszyscy wiemy higiena uszu jest bardzo ważna. Dlaczego? Słuch jest jednym ze zmysłów i jak wszystkie inne jest nam bardzo potrzebny do utrzymania pełnego kontaktu z otaczającym nas światem. 
Nieprawidłowa higiena uszu może doprowadzić do pogorszenia się słuchu.
Ale czy każdy z Nas wie jak prawidłowo zadbać o zdrowy stan naszego ucha?
Woskowina uszna jest naturalnie powstającą w zewnętrznym przewodzie słuchowym substancją, która pełni bardzo ważne dla nas funkcje. Do najważniejszych zadań woskowiny usznej należy: oczyszczanie i nawilżanie, ale pełni ona również funkcję osłonową. 
Woskowinę uszną musimy jednak usuwać regularnie. Zalegający nadmiar woskowiny w uchu często twardnieje i zamienia się w tzw korek woskowinowy, który często jest przyczyną stanów zapalnych.

Jak prawidłowo zadbać o higienę uszu?
Jeżeli nie mamy problemu z zalegającą wydzieliną wystarczy, że uszy będziemy czyścić ciepłą wodą i delikatnym środkiem myjącym za pomocą palca (używanie patyczków kosmetycznych nie jest wskazane). 
Przy usuwaniu nadmiernej ilości woskowiny usznej poleca się skorzystanie ze specjalnych preparatów.  



Opis produktu ze strony gorvita.com.pl:

Preparat zmiękcza zalegającą wydzielinę uszną w kanałach słuchowych i ułatwia jej usuwanie. Wspomaga kurację w stanach zapalnych zewnętrznego przewodu słuchowego oraz w przypadku nagromadzenia nadmiernej wydzieliny. Dzięki specjalnej końcówce ułatwia aplikację i dokładne dozowanie preparatu. 


Wskazania:
Udrażnia przewód słuchowy, zapewniając jego prawidłową higienę,
Łagodzi objawy podrażnienia spowodowane min. stosowaniem aparatów słuchowych, ułatwia stosowanie aparatów do korekcji słuchu,leczenie stanów zapalnych ucha zewnętrznego, sprawdza się jako środek zapobiegawczy u osób szczególnie narażonych na częste infekcje ucha środkowego ( pracujących w trudnych warunkach atmosferycznych, często zmieniających klimat, często korzystających z kąpieli w basenach itp.), dzięki naturalnym składnikom daje wysokie poczucie bezpieczeństwa stosowania.




Moja opinia:

Preparat umieszczony jest w szklanej buteleczce zapakowanej w kartonik. Na opakowaniu znajdują się wszystkie ważne informacje. Buteleczka zaopatrzona jest w pipetę, która znacznie ułatwia nam nabranie i wkraplanie.
Aurix krople do uszu należy stosować 2-3 razy dziennie, ostrożnie wprowadzając 3-4 krople preparatu do zewnętrznej strony ucha. Rozpuszczoną wydzielinę zaleca się usunąć patyczkiem do uszu.

Ponieważ należę do osób, które szczególnie narażone są na częste infekcje ucha środkowego zdecydowałam się na przetestowanie właśnie tych kropli. 

Używanie Aurix dwa razy dziennie nie stanowiło dla mnie problemu, ale niestety nigdy nie udało mi się zakroplić go po raz trzeci. Na początku stosowania tego produktu miałam pewien problem - krople wypływały z ucha za każdym razem, jednak po kilku próbach nauczyłam się jak zaaplikować ten preparat tak aby nie zrobić sobie krzywdy a jednocześnie odpowiednio wprowadzić krople do ucha.

 Po kilku minutach od użycia Aurix woskowina uszna była już dobrze rozpuszczona i usunięcie jej patyczkiem nie sprawiało żadnego problemu.  

Uważam, że to świetny produkt, który szybko, łatwo i w bezpieczny sposób pomaga udrożnić przewód słuchowy zapewniając jego odpowiednią higienę.

Cena: ok.14 zł za 35 ml

Zapraszam do zapoznania się pełną ofertą firmy



8 komentarzy:

  1. Na szczęście w tej chwili z uszami problemów nie mam. Raczej zazwyczaj mam większe kłopoty z oczami. Zwłaszcza kiedy zaczyna się sezon grzewczy. ;\

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam problemu z uszami, bo regularnie pojawiam się u laryngologa ze względu na problemu z gardłem i nosem, a przy okazji uszy też mam czyszczone. Ale będę pamiętać o tych kroplach, bo mają bardzo fajny aplikator :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę dzisiaj zrobić zdjęcie całego mojego ryjka z lekkim makijażem i ustami pomalowanymi tą czerwienią, to może i Ty się przekonasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się nawet w szkole z czerwonymi ustami pojawiłam, zrobiłam furorę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak samo ja się bałam neonowych cieni do powiek, czy lakierów do paznokci, a jak już zaczęłam się nimi malować, to strasznie mi się spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. szczerze... warto o tym pomyśleć ale jakos zawsze umknęło to mojej uwadze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy u 7-latka również można go stosować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Niestety nie posiadam aktualnie tego produktu, więc nie mogę zapoznać się z jego ulotką. Zważywszy jednak na skład kropli oraz na fakt, że w aptekach internetowych umieszczone są one w dziale "dla dzieci" wydaje mi się, że nie ma przeciwwskazań. Jeżeli jednak ma Pani obawy, warto zapytać farmaceuty lub wybrać inne produkt typowo dla dzieci, o podobnym działaniu. Pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!