poniedziałek, 1 października 2012

Hildegard Braukmann - linia P+



Hildegard Braukmann - linia P+ - Professional - moja opinia

Jakiś czas temu pisałam, że nawiązałam współpracę z firmą Hildegard Braukmann. Do testowania otrzymałam pokaźną paczuszkę wypełnioną po brzegi mini-produktami. Kosmetyki podzieliłam na grupy według linii:

Institute
Exquisit
Jeunesse
Emosie Face
Out&about
Emosie Body
Professional
Brauk Mann Evolution
Brauk Mann Classic
Brauk Mann Attitude

Przetestowałam już kosmetyk z linii profesjonalnej i postaram się przybliżyć Wam jego działanie.


Krem pod oczy.






Zapobiega przedwczesnemu starzeniu się wrażliwych partii skóry wokół oczu. 

Krem pod oczy zawiera wartościowy olejek z orzechów makadamia i olejek sezamowy, perhydrosqualen oraz niezwykle skuteczną substancję nawilżającą – kwas bio-hialuronowy. Krem pod oczy z serii PROFESSIONAL delikatnie wygładza drobne zmarszczki i napina wyjątkowo wrażliwą skórę wokół oczu.

- 24-godzinna pielęgnacja okolic oczu (rano i wieczorem).
- Przeciwdziała powstawaniu drobnych zmarszczek, wygładza i intensywnie nawilża.

Preparaty aktywne: Olejek z orzeszków macadamii, Olej sezamowy , Skwalan, Kwas bio-hialuronowy, Solowiec, Chlorella

Pojemność: 30 ml
Opakowania: Tygielek




Moje spostrzeżenia:

Zdjęcie powyżej przedstawia oryginalne, pełnowartościowe opakowanie tego produktu. Według mnie jest to lepsze rozwiązanie niż tradycyjne tubki, chociaż niektórzy uważają taką formę za mało higieniczną ja stawiam na wygodę.
Kosmetyk ma biały kolor, lekką konsystencję oraz delikatny kremowy zapach. Wchłania się bardzo szybko. Produkt w żaden sposób mnie nie podrażnił, nie wywołał swędzenia ani pieczenia oczu.  
Jak działa?  Pozostawia skórę nawilżoną i gładką, redukuje zaczerwienienia.
Dodatkowo krem jest naprawdę wydajny, mała tubka, którą otrzymałam do testów (niestety nie wiem o jakiej pojemności) wystarczyła mi na tydzień, przy wsmarowywaniu produktu w okolice oczu dwa razy dziennie.

Moja ocena: 5/5
Niestety nie orientuje się ile kosztuje ten produkt.
Może ktoś używał i wie?


Znacie produkty tej firmy? 

Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą na stronie: www.hildegard-braukmann.pl


4 komentarze:

  1. Nie znam tych produktów, ale wyglądają ciekawie. Zapraszam na tag:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. juz gdzies widziałam te kosmetyki, również zachwalane, kurde, muszę popatrzeć za nim ..

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny ten krem. U mnie się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny krem, dobry skład ale o firmie nigdy nie słyszałam ...
    Ale weszłam na stronę i niektóre produkty mnie zainteresowały:)


    P.S dodałam do obserwowanych , zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!