środa, 17 października 2012

Hildegard Braukmann - linia EXQUISIT



Hildegard Braukmann linia EXQUISIT 

Jakiś czas temu pisałam, że nawiązałam współpracę z firmą Hildegard Braukmann. Do testowania otrzymałam pokaźną paczuszkę wypełnioną po brzegi mini-produktami. Kosmetyki podzieliłam na grupy według linii:

Institute
Exquisit
Jeunesse
Emosie Face
Out&about
Emosie Body
Professional
Brauk Mann Evolution
Brauk Mann Classic
Brauk Mann Attitude

Moja mama przetestowała już kosmetyki z linii Exquisit, a ja postaram się przybliżyć Wam ich działanie. Na początku dodam, że moja mama ma cerę bardzo skłonną do podrażnień i alergii. 




Energetyzujący krem hialuronowy

Opis ze strony www.hbkosmetik.pl:

Ochronna pielęgnacja przeciwzmarszczkowa dla wszystkich rodzajów cery. Lekka pielęgnacja na dzień, zawierająca wysokowartościowy kompleks energizujący z kwasu hialuronowego, witamin oraz mikrocząsteczek.






Spostrzeżenia:

+ ma delikatny, kremowy zapach,
+dobrze się wchłania,
+ łatwy i przyjemny w stosowaniu,
+ nie uczulił, nie podrażnił,
+ nie zostawia tłustej warstwy,
+ skóra po użyciu tego kremu nie błyszczy się,
+ skutecznie nawilża,
+ przywraca skórze zdrowy wygląd.

Cena: 95,30 zł / 50 ml



Krem kolagenowy

Opis ze strony www.hbkosmetik.pl:

Dla cery suchej i wymagającej. Krem kolagenowy serii exquisit jest śmietankową emulsją olejków rozpuszczonych w wodzie, z ok. 40% zawartością tłuszczu i wysokim udziałem rozpuszczonego kolagenu macierzystego farmaceutycznej jakości. Zawarty w kremie olejek z nagietka działa uspokajająco, przeciwzapalnie i przyspiesza granulację oraz gojenie się. Poza tym krem zawiera olejek sezamowy jako ważny nośnik witamin i przeróżne naturalne substancje nawilżające.






Spostrzeżenia:

+ ma bardzo przyjemny zapach,
+ konsystencja kremowo - żelowa, biały kolor,
+ dobrze się wchłania,
+ łatwy i przyjemny w stosowaniu,
+ dobrze nawilża skórę,
+ nie podrażnił i nie uczulił,
+ pozostawia skórę wygładzoną i przyjemną w dotyku,
+ koi podrażnioną skórę.

Cena: 60,40 zł / 50 ml

Krem pod oczy

Opis ze strony www.hbkosmetik.pl:

Bogaty w składniki krem z efektem Anti/Aging do pielęgnacji wrażliwych partii skóry wokół oczu. Dzięki zawartości olejku z orzeszków makadamii, perhydroskwalenu oraz wysoce skutecznej substancji nawilżającej - kwasu bio-hialuronowego, krem pod oczy exquisit pielęgnuje i wygładza wyjątkowo delikatną skórę w okolicach oczu.




Spostrzeżenia:

+ krem ma delikatny zapach,
+ wygodne opakowanie - według mnie jest to lepsze rozwiązanie niż tradycyjne tubki, chociaż niektórzy uważają taką formę za mało higieniczną ja i moja mama stawiam na wygodę,
+ nie spowodował podrażnień, nie wywołał alergii,
+ nie podrażnia spojówek, nie powoduje łzawienia,
+ odżywia i pielęgnuje skórę,
+ wygładza skórę wokół oczu,
+ nawilża.

Cena: 67,50 zł / 30 ml


Znacie produkty tej firmy? 

Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą na stronie: www.hildegard-braukmann.pl

1 komentarz:

  1. Zostałaś przeze mnie wyróżniona! http://kosmetyczny-raj.blogspot.com/2012/10/zostaam-wyrozniona-za-pasje-kreatywnosc.html :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!