czwartek, 4 października 2012

Hildegard Braukmann - linia Emosie Body



Hildegard Braukmann - linia Emosie Body

Jakiś czas temu pisałam, że nawiązałam współpracę z firmą Hildegard Braukmann. Do testowania otrzymałam pokaźną paczuszkę wypełnioną po brzegi mini-produktami. Kosmetyki podzieliłam na grupy według linii:


Institute
Exquisit
Jeunesse
Emosie Face
Out&about
Emosie Body
Professional
Brauk Mann Evolution
Brauk Mann Classic
Brauk Mann Attitude


Przetestowałam już kosmetyki z linii Emosie Body i postaram się przybliżyć Wam ich działanie.




Balsam do ciała z awokado


Informacje o produkcie ze strony hbkosmetik.pl:

Substancja nawilżająca o przedłużonym działaniu. Chroni skórę przed nadmiernym wysuszeniem, ma przedłużone działanie. Balsam do ciała z awokado jest dobrodziejstwem dla skóry suchej i zniszczonej. Działa chłodząco, kojąco i uspokajająco. Zastosowanie balsamu do ciała z awokado zaleca się szczególnie po myciu lub kąpieli, dzięki czemu skóra staje się elastyczna i gładka.








Moje spostrzeżenia:

+ skutecznie nawilża suchą i podrażnioną skórę,
+ ma delikatny, przyjemny zapach,
+ szybko się wchłania,
+ nie zostawia na skórze tłustego filmu,
+ nie wywołał u mnie żadnych reakcji alergicznych,
+ pozostawia skórę jedwabiście gładką i bardzo miłą w dotyku

Cena: 46,50 zł/200 ml



Peeling żel pod prysznic z jojoba


Informacje o produkcie ze strony hbkosmetik.pl:

Droga do pięknej, gładkiej skóry. Głęboko oczyszczający żel z drobinkami peelingującymi z nasion jojoby. Usuwa nadmiar zrogowaciałego naskórka, wygładza skórę. Peeling zawiera obok łagodnych, przyjaznych dla skóry substancji powierzchniowo czynnych delikatnie oczyszczających skórę, również ekstrakt z alg oraz panthenol dla poprawy nawilżenia skóry. Neutralne pH.








Moje spostrzeżenia:

* żel ma niebieski kolor i drobne drobinki
+ ma bardzo ładny, według mnie troszkę męski zapach
+ oczyszcza skórę
+ wygładza 
+ jest delikatny
+ pozostawia skórę miłą w dotyku
+ skutecznie złuszcza martwy naskórek
+ zostawia na skórze delikatny zapach

Cena: 41,90 zł/ 100 ml



Żel pod prysznic 7 ziół


Informacje o produkcie ze strony hbkosmetik.pl:

Łagodny żel pielęgnacyjny pod prysznic o orzeźwiającym, kwiatowym i stymulującym zapachu. Zawiera sprawdzony wyciąg z siedmiu roślin leczniczych: rumianku, krwawnika pospolitego, brzozy, skrzypu polnego, szałwi, rozmarynu i kwiatostanu lipy szerokolistnej. Składniki roślinne żelu poprawiają krążenie i działają tonizująco. Te aktywne substancje myjące ulegają rozkładowi biologicznemu. Neutralne pH.







Moje spostrzeżenia:

+ przynosi ulgę podrażnionej skórze,
+ nawilża,
+ ma delikatny, kwiatowy zapach,
+ wydajny,
+ dobrze się pieni,
+ oczyszcza,
+ pozostawia skórę gładką i przyjemną w dotyku.

Cena: 37,20 zł/ 200ml



Balsam rozmarynowy do stóp


Informacje o produkcie ze strony hbkosmetik.pl:

Lekka orzeźwiająca pielęgnacja zmęczonych stóp. Ochładza i orzeźwia stopy dzięki mięcie pieprzowej i rozmarynowi. Działa relaksująco i odświeżająco.








Moje spostrzeżenia:

+ szybko się wchłania,
+ działa odświeżająco i relaksująco,
+ dobrze nawilża skórę,
+ wydajny,
+ pozostawia skórę gładką i przyjemną w dotyku.

Cena: 39,50 zł/ 100 ml




Znacie produkty tej firmy? 


Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą na stronie: www.hildegard-braukmann.pl




2 komentarze:

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!