poniedziałek, 29 października 2012

Hildegard Braukmann - linia Brauk Mann Classic


Hildegard Braukmann - linia Brauk Mann Classic



Jakiś czas temu pisałam, że nawiązałam współpracę z firmą Hildegard Braukmann. Do testowania otrzymałam pokaźną paczuszkę wypełnioną po brzegi mini-produktami. Kosmetyki podzieliłam na grupy według linii:

Institute
Exquisit
Jeunesse
Emosie Face
Out&about
Emosie Body
Professional
Brauk Mann Evolution
Brauk Mann Classic
Brauk Mann Attitude

Kosmetyki z linii Brauk Mann Classic testował mój mężczyzna, a ja dziś spróbuję przybliżyć Wam ich działanie.


Woda toaletowa

Opis ze strony hbkosmetik.pl:

Woda toaletowa Eau de Toilette to powściągliwy i jednocześnie charakterystyczny zapach, który efektownie podkreśla zadbany wygląd aktywnego mężczyzny. Kompozycja zapachowa: Pierwsze, odświeżające wrażenie nadają tej kompozycji zapachowej śródziemnomorskie olejki cytrusowe, a z wartościowych składników goździka, ylang ylang i cedru powoli rozwija się męski, elegancki charakter klasycznej wody toaletowej. Drzewne komponenty z pinii i vetiwera, podszyte delikatnym niuansem ambry, nadają jej głębi i trwałości.

Cena: 60,60 zł



Spostrzeżenia:

+ ma bardzo ładny pobudzający, przyjemny, męski zapach,
+ woda toaletowa jest dosyć trwała, utrzymuje się na skórze przez cały dzień,
+ wydaje mi się, że ten zapach odpowiedni jest przede wszystkim dla dojrzałych, poważnych i zdecydowanych facetów.




Kremowy żel po goleniu.

Opis ze strony hbkosmetik.pl:

Nawilżający krem po goleniu i w tzw. „międzyczasie” Lekki, kremowy żel odświeżający. Zawarty w nim fito nawilżacz oraz wyciąg z bluszczu zapewniają skórze optymalną wilgotność i odżywienie.

Cena: 49 zł / 50 ml


Spostrzeżenia:

+ konsystencja kremu jest bardzo lekka, 
+ kosmetyk wchłania się bardzo dobrze,
+ posiada ładny, trwały zapach,
+ jest bardzo wydajny,
+ produkt nie spowodował podrażnień i nie wywołał reakcji alergicznych,
+ skutecznie nawilża skórę,
+ daje uczucie odświeżenia.


Znacie produkty tej firmy? 

Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą na stronie: www.hildegard-braukmann.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!