niedziela, 7 października 2012

Chyba się muszę pożalić :)

Drodzy czytelnicy!

Z racji iż recenzji jest na tym blogu zawsze pod dostatkiem, dziś zrobiłam sobie od nich wolne. 

Na różnych blogach spotykam ostatnio wypowiedzi, które mnie w znacznym stopniu dotyczą. Mam tutaj na myśli opinie, że blogi z recenzjami są bezużyteczne i nudne, że blogerki "chwalą się współpracami" i nie dodają już żadnych innych postów. Co Wy o tym sądzicie? Ja na przykład założyłam tego bloga z zamysłem pisania recenzji, nie tylko kosmetycznych a niejednokrotnie słyszałam zarzuty, że dodaję na "blogu kosmetycznym" recenzje np. rajstop ;) Czy ktoś widzi w adresie lub w tytule bloga wspomnienie o tym, że blog prowadzony jest w jakiejś ściśle określonej tematyce (może coś przeoczyłam ;p)?    

Jestem ciekawa jakie jest Wasze zdanie na ten temat? Uważacie, że blogi z recenzjami są bezużyteczne? Sądzicie, że blogerki nie powinny otrzymywać od firm produktów do testów? 

Gdybyśmy nie nawiązywały współprac z firmami większości Naszych recenzji nie byłoby. Dlaczego? Przeważnie każda z Nas ma swoje ulubione kosmetyki i nie zmienia ich co chwilę. Ponadto! Mamy w ten sposób dostęp do nowości oraz do kosmetyków, których większość z Nas wcześniej nie znała. Ja sama zawsze przed zakupem czytam recenzje na blogu i wiem jak bardzo są one pomocne.

Po wysłuchaniu (przeczytaniu) wszystkich obelg i zarzutów jest mi naprawdę bardzo przykro, tym bardziej, że często to właśnie inne blogerki wieszają na nas psy...



A żeby nie było tylko żalenia się i z racji, że i tak jestem "szpanerką" w mniemaniu niektórych odwiedzających chciałabym pochwalić się i jednocześnie podziękować wspaniałej Ewelinie z bloga "Pracownia Porannych Przyjemności" za wspaniałą nagrodę w rozdaniu. Dodam, że Organizatorka przyznała dodatkowe prezenty dla trzech uczestniczek a ja okazałam się jedną z nich! Nie wyobrażacie sobie jak bardzo się cieszyłam z tej wieści i jak niecierpliwe wyczekiwałam Pana Listonosza ;) Nagroda przepięknie zapakowana - może to drobiazg, ale takie szczegóły sprawiają mi ogromną przyjemność :)







13 komentarzy:

  1. No i też bym się z takiej nagrody dodatkowej cieszyła :) zawsze coś.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie blogi z recenzjami są bardzo potrzebne! Przed zakupem czegoś lubię poczytać recenzje i opinie, albo poprostu przeglądając takie blogi, można trafić na coś czego się od dawno szuka. Czyli lubię takie tematy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz Aniu.. Ja jestem zdania że wieszały psy, wieszają i wieszać będą. Nie da rady ominąć krytyki, a zazwyczaj osoby które najbardziej krytykują robią to z bardzo błahego powodu- z zazdrości. Najważniejsze jest to, że my lubimy to co robimy i przede wszystkim są osoby które lubią nas czytać, a nasze opinie są im przydatne. I to jest przecież najważniejsze! ;)

    Ściskam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo nie, ale szpan! :D
    Gratulacje :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem takie blogi są potrzebne .. z resztą ja też za każdym razem (no dobra prawie każdym ;d ) czytam recenzje o tym produkcie itd. Niestety są też takie blogi zakładane tylko z myślą o tym ,że będzie się dostawało produkty ,przecież napisanie recenzji/stylizacji to nic wielkiego ... jak myślą niektórzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam takie zdanie jak Ty :)
    Gratuluję nagrody ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna paczuszka;)
    Sądzę, że blogerki z recenzjami są bardzo przydatne bo wiadomo co kupować ;)
    Czyli w domu nie ma co się wkurzać bo wiemy, że bubla nie kupimy sugerując się recenzją

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam zdania na ten temat niech każdy pisze to co chce tylko zeby nie byl zabardzo pazerny :-). A co do paczuszki to bardzo fajna , lubie kremy bielendy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdrość. Czysta zazdrość, że sprytniejsze blogerki z takiej współpracy mają coś dla siebie. Nie przejmuj sie, rob co swoje.
    Osobiscie, zaczytuje sie w blogach z recenzjami bo po pierwsze: szalenie interesuje sie nowinkami, kosmetykami i opiniami na ten temat; po drugie: podpatruje i sama sie ucze bo w blogowaniu dopiero raczkuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dzięki współpracom poznałam ciekawe kosmetyki i są one teraz moimi ulubieńcami, np. Maski od BingoSpa. Poza tym gdzieś trzeba poznać opinie o nowościach pojawiających się na rynku i myślę, że blogi, to też dobre miejsce do tego.
    A krytyki się nie ustrzeżemy, choc osobiście uważam, ze każdy ma prawo na swoim blogu umieszczać co mu się podoba, oby to tylko nikogo nie obrażało.

    OdpowiedzUsuń
  11. im więcej blogów się pojawia tym więcej opinii na temat innych. poza tym coraz więcej blogów powstaje tylko po to żeby brać udział w rozdaniach, albo nawiązywać współprace z firmami..
    ja uważam, że recenzje są jak najbardziej potrzebne. dzięki Wam- blogerkom, poznałam wiele nowych produktów (nie tylko kosmetyków), których nie znałam, a okazały się strzałem w dziesiątkę!
    mój blog też nie jest typowo kosmetyczny i uważam to za jego atut. Czasem fajnie jest napisać o grze planszowej, rajstopach czy zamieścić przepis na coś smakowitego. Ale z tego powodu też wykreślono mnie ze spisu blogów na beautyblogs.pl, bo zmienili regulamin (więcej w jednej z moich ostatnich notek)..
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu u mnie jakiś czas temu było to samo, dostałam makabrycznego maila , po którym odechciało mi się wszystkiego. Zarzucają mi często że robię to dla zysku itp. tyle że nikt nie widzi tego że ja często opisuje produkty kupione prze zsiebie badź wygrane w konkursach co łatwe nie jest. Z resztą nie widzę niczego złego we współpracach, blogi są potrzebne i już. Jak nie dla innych to dla nas samych ,bo lubimy to co robimy hi hi

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie masz czym się łamać. Ja też juz słyszałam takie teksty pod swoim adresem. Zaszczycono mnie nawet obelgą, że cytuję "kupcze własnymi dziećmi" .Piszą to osoby z reguły, które zazdroszczą, lub sami nie mają pomysłu dla siebie i na swojego bloga. Zawsze tak będzie, że jednym się spodoba innym nie. Nie przejmuj się, gdyby blog Twój, czy mój nie był poczytany i gdyby się nie podobał, nie miałabys aż tylu wiernych czytelników. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!