piątek, 26 października 2012

Chleb tostowy - trzy ziarna. Dan Cake.


 Chleb tostowy - trzy ziarna. Dan Cake.

Jakiś czas temu na profilu FB firmy Dan Cake udało mi się zakwalifikować do testów chleba tostowego 3 ziarna. Oprócz tego produktu znalazłam w przesyłce jeszcze dwa inne, które zdążyłam już dla Was zaopiniować.



Opis ze strony dancake.pl:



Bochenek chleba tostowego pociętego na kromki odznaczające się delikatną miękką skórką i łagodnym miękiszem. Do wyrobu tego produktu używana jest najwyższej jakości mąka pszenna z dodatkiem ciętego żyta, ziaren sezamu i siemienia lnianego oraz naturalny zakwas pszenny. Doskonale smakują na ciepło pieczone w tosterze, aczkolwiek mają również zwolenników serwowania na zimno. Swoją świeżość zachowują dzięki recepturze i procesowi pasteryzacji, bez dodatku substancji konserwujących.



Tosty są pomysłem na pyszne i sycące śniadania, kolacje a także świetnie sprawdzają się jako przekąski. Wszystko zależy od tego z czym i w jaki sposób je podamy. 

Chleb tostowy trzy ziarna testowałam na dwa sposoby: na ciepło i na zimno.
W obu przypadkach sprawdził się on bardzo dobrze.

 Bochenek, który otrzymałam był świeży - mięciutki. Skórka jest bardzo delikatna. 

Ilość ziaren odpowiada mi, ponieważ jest ich naprawdę sporo. 


Chleb faktycznie zachowuje świeżość przez 48 godzin. W tym czasie wygląda i smakuje tak samo jak chwilę po otwarciu opakowania.

Chleb tostowy 3 ziarna nie kruszy się, kromki się nie rozpadają.

Lista składników jest dosyć długa jednak nie smakuje on chemicznie, jak to czasem bywa z chlebami tostowymi.

Jak mówi producent chleb tostowy 3 ziarna swoją świeżość zachowuje dzięki recepturze i procesowi pasteryzacji, bez dodatku substancji konserwujących.


A wy znacie produkty tej firmy? 
Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą firmy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!