poniedziałek, 22 października 2012

Chleb tostowy pszenny maślany - Dan Cake


Chleb tostowy pszenny maślany - Dan Cake

Jakiś czas temu na profilu FB firmy Dan Cake udało mi się zakwalifikować do testów chleba tostowego 3 ziarna. Oprócz tego produktu znalazłam w przesyłce jeszcze dwa inne, o jednym z nich już pisałam a o drugim opowiem dziś.

Przedstawiam Państwu chleb tostowy pszenny maślany firmy Dan Cake.


"Dan Cake proponuje chleby tostowe na naturalnym zakwasie chlebowym. Przedłużona świeżość produktów jest wynikiem zastosowania naturalnego procesu pasteryzacji na etapie produkcji i pakowania. Pieczywo nie zawiera konserwantów, utwardzanych tłuszczy i sztucznych barwników. Tosty to świetny pomysł na zdrowe śniadanie oraz pożywną przekąskę. Chleb dostępny w czterech wariantach smakowych: pszenny, pełnoziarnisty, 3 ziarna (żyta, sezamu, siemienia lnianego) oraz maślany. "

Musicie mi wybaczyć, że będę się trochę powtarzała, ale oba chleby (maślany i pełnoziarnisty) mają podobne cechy :)


Troszkę o tym co widać na pierwszy rzut oka.
Opakowanie.
Jak widać na pierwszym zdjęciu opakowanie jest przezroczyste, co uważam za plus - nie kupujemy przysłowiowego "kota w worku" :). Etykieta zawiera wszystkie najważniejsze informacje: skład, datę ważności, wartości odżywcze oraz sposób przechowywania. 




Wszystkie chleby tostowe firmy Dan Cake według producenta posiadają gwarancję przedłużonej świeżości. 
Ten, który otrzymałam był mięciutki i tak zachowywał się przed dwie doby po otwarciu do czasu zjedzenia ostatniej kromki.
Skórka chleba jest bardzo delikatna.



 Kanapkami z czekoladą uwielbiają się zajadać chyba przede wszystkim dzieci! Ciekawe co by powiedziały na lekko chrupiący tosty maślane z tym dodatkiem? Dla mnie pycha! A może ktoś preferuje dżem? Obojętnie czy ten ze sklepowej półki czy własnej roboty - gwarantuję, że z tym chlebem zawsze będzie pysznie! :)


Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z żadnym maślanym chlebem więc byłam bardzo ciekawa jak ten będzie się sprawował. 
Nawet kiedy spieczemy w tosterze skórkę chleba troszkę bardziej, nie zmienia się on w "sucharka", zachowuje pewien poziom miękkości przy czym jest odpowiednio chrupki.
Co prawda nie jest tak bardzo maślany jak bułki i rogaliki, które kupuję, ale czuć w nim nutę masła dzięki czemu świetnie współgra ze słodkimi (zapewne nie tylko..) dodatkami  :).


A wy znacie produkty tej firmy? 
Wolicie tosty na słodko czy na słono?



1 komentarz:

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!