piątek, 19 października 2012

Chleb tostowy pełnoziarnisty 230g - Dan Cake

Chleb tostowy Pełnoziarnisty - Dan Cake

Jakiś czas temu na profilu FB firmy Dan Cake udało mi się zakwalifikować do testów chleba tostowego 3 ziarna. Oprócz tego produktu znalazłam w przesyłce jeszcze dwa inne, o jednym z nich napiszę właśnie teraz.

Przedstawiam Państwu chleb tostowy pełnoziarnisty firmy Dan Cake.


Troszkę o tym co widać na pierwszy rzut oka.
Opakowanie.
Jak widać na zdjęciu powyżej opakowanie jest przezroczyste, co uważam za plus - nie kupujemy przysłowiowego "kota w worku" :). Etykieta zawiera wszystkie najważniejsze informacje: skład, datę ważności, wartości odżywcze oraz sposób przechowywania. 


Chleb tostowy pełnoziarnisty o którym piszę, jest produktem o przedłużonej świeżości. 
Ten, który otrzymałam był mięciutki i tak zachowywał się przed dwie doby po otwarciu do czasu zjedzenia ostatniej kromki :)
Skórka chleba nie jest twarda, więc spokojnie poradzą sobie z nią dzieci oraz osoby w starszym wieku.


Sposobów na podanie takie chleba jest mnóstwo, z racji ograniczonej ilości produktu zdecydowałam się na dwa. Jedynym z nich są tosty z moim ulubionymi dodatkami, drugim zaserwowanie ich jako chrupiący dodatek do obiadu. 


Chleb tostowy pełnoziarnisty jako dodatek do ciepłej gulaszowej sprawdził się fantastycznie!
Urozmaicił danie i pomógł się nim bardziej nasycić. Taki chrupiący towarzysz zyskał sympatię w moim domu od pierwszego kęsa! :)


Teraz zdradzę Wam co kryje się na moich ulubionych tostach: ser feta, pomidor, sos czosnkowy i liść świeżej bazylii. Te składniki są doskonałym dowodem na to, że prostota często idzie w parze z nienagannym smakiem. Dotąd nie miałam pojęcia, że to połączenie może smakować jeszcze lepiej. Jestem zachwycona tym chlebem tostowym - czuć, że jest on wyprodukowany z całkiem innej mąki niż te produkty, które zwykle kupuję. 
Nawet kiedy spieczemy w tosterze skórkę chleba troszkę bardziej, nie zmienia się on w "sucharka", zachowuje pewien poziom miękkości przy czym jest odpowiednio chrupki.

Znacie produkty tej firmy?
Jakie są Wasze opinie?

1 komentarz:

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!