wtorek, 25 września 2012

TOP COAT SZYBKOSCHNĄCY QUICK DRY - Venita


TOP COAT SZYBKOSCHNĄCY QUICK DRY - Venita

Produkt ten otrzymałam od firmy Venita już jakiś czas temu, dokładne przetestowanie tego produktu zajęło mi sporo czasu. Dziś jestem już gotowa i poznałam się z tym top coat'em na wylot. Od lat szukałam dobrego utwardzacza lakieru, takie który szybko by wysychał, przedłużał żywotność lakieru oraz dobrze trzymał ozdoby na paznokciach. Z tym produktem miałam do czynienia po raz pierwszy.


Powiem szczerze, że po tylu porażkach nie oczekiwałam cudów. Nie będę ukrywała, że tym razem się nie zawiodłam. Nie przestanę wychwalać tego produktu - zasłużył na to!
Buteleczka o pojemności 10ml zawiera w sobie mojego zbawiciela :)
Pędzel jest idealny, odpowiednio szeroki i długi. Lakier ma świetną konsystencję, pokrywa paznokieć grubą, żelową warstwą. 
 Wysycha w naprawdę błyskawicznym tempie - jestem bardzo niecierpliwa dlatego dla mnie to naprawdę bardzo ważne.



Jak się spisuje jako utwardzacz?
"Żywotność" lakieru na paznokciach u rąk przedłuża o ok.5-7 dni. 
Ozdoby, które wcześniej trzymały się u mnie góra jeden dzień (z naciskiem na "góra" ;)) teraz spokojnie zostają na swoim miejscu przez 3-5 dni. Dla mnie to wspaniały wynik - jestem zachwycona!
Ładnie nabłyszcza, ale nie jest to lustrzany błysk. Ten fakt jednak nie jest dla mnie wadą produktu.
Jak z pedicure'm? Wytrzymał u mnie w idealnym stanie przez ponad dwa tygodnie, nie wiem ile jeszcze by wytrzymał - zmyłam bo mi się już znudził :)

Nie mam pojęcia jaka jest cena tego produktu, podejrzewam, że kosztuje ok.10zł, gdyż produkty Venity są naprawdę w bardzo fajnych cenach, jednak to tylko moje przypuszczenia. Niestety w moim mieście z dostępnością kosmetyków firmy Venita jest ciężko :(


Jak oceniam ten produkt?

5/5


To już ostatni produkt z przesyłki od firmy Venita, który mam przyjemność zrecenzować.
Ze wszystkich jestem naprawdę bardzo zadowolona, na pewno będę skakała z radości gdy zobaczę któryś z nich w jakiejś drogerii :)


7 komentarzy:

  1. Nie używałam jeszcze żadnych utwardzaczy,a więc może się i skusze na ten:P

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też dzisiaj pazurki i kilka słów wyjaśnień, zapraszam :)

    A tego utwardzacza nigdzie nie widziałam, szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie czegoś takiego mi potrzeba! Ale znając moje szczęście pewnie i nie będzie go w moim mieście, ale poszukam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uuuu, muszę na niego zapolować gdzieś w moim mieście ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też go chcę! ;)) Skoro jest taki dobry, a szukam właśnie takie top coat'u. Tylko ten problem z dostępnością... :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety też go nigdzie nie widziałam bo już na pewno by był w moich łapkach;)
    Ja testuję jeszcze odżywkę do paznokci Venity i też spisuje się świetnie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!