czwartek, 20 września 2012

Testowanie - rajstopy Sara z mikrofibry 60 den

Testowanie - rajstopy Sara z mikrofibry 60 den

Jak już część z Was wie jakiś czas temu zostałam poproszona o przetestowanie produktów firmy Sara. Z dostarczeniem przesyłki nie było łatwo, wysłana po raz pierwszy zaginęła w drodze. Ucieszyłam się gdy firma wykazała chęć wysłania jej po raz drugi. Tym razem dotarła - znalazłam w niej czarne pończochy samonośne z koronką oraz rajstopy z mikrofibry o których dzisiaj piszę.

Pierwszy raz recenzuję produkt tego typu i nie bardzo wiem za co się zabrać, nie będę owijać w bawełnę i przyznam się, że myślałam nad tym dosyć długo. Jeżeli w poście nie znajdziecie jakiś istotnych informacji na temat tych rajstop, chętnie odpowiem na wszelkie pytania w komentarzach, o ile będę umiała :)

Na początku przybliżę Wam kilka informacji o firmie:
 -Sara to firma zajmująca się projektowaniem i produkcją wyrobów pończoszniczych.
- Firma ta posiada spory wybór rajstop oraz pończoch - gładkie i z różnymi wzorami, o bogatej kolorystyce. 
-W ofercie znaleźć możemy również podkolanówki, skarpetki oraz legginsy.

Rajstopy Sara z mikrofibry 60 den




Opis produktu ze strony www.sara-rajstopy.pl:

Rajstopy wielosezonowe. Dostępne w 10 wersjach kolorystycznych.
Rajstopy są kryjące, elastyczne, miękkie z mikrofibry, bez części majteczkowej z bawełnianym klinem.

Skład surowca:
87% poliamid, 11% elastan, 2% bawełna.

Jakość pierwsza
SWW 2019-885
Wykończenie - standard

Moje spostrzeżenia:

Wybór kolorów w tym przypadku jest naprawdę spory:



Ja otrzymałam rajstopy w kolorze oliwkowym:


Na odwrocie opakowania znajduje się tabelka, która ułatwia Nam wybranie odpowiedniego rozmiaru rajstop:


Opinia:

Strasznie nie lubię ciągłego podciągania spadających rajstop, tym razem miło się zaskoczyłam. Produkt, który otrzymałam od firmy Sara doskonale dopasował się do mojej sylwetki.
Rajstopy są solidnie wykonane. Posiadają bawełniany klin. Kolor mnie zauroczył, nie jest zbyt odważny ale sprawił, że czułam się elegancko i kobieco. Założone na nogi są bardzo miłe w dotyku. Nie odciskają się w pasie. Pierze się je ręcznie, po praniu wyglądają idealnie i bardzo szybko schną. Chętnie kupiłabym kilka par tych rajstop, kuszą mnie te w kolorze ecri, musztardy i grigio. 
Ogólnie jestem bardzo zadowolona i szczerze polecam ten produkt! Rajstopy z mikrofibry 60 den oceniłabym na 6 w szkolnej skali oceniania - nie mam im nic do zarzucenia!

Cena: 6,63zł

Miałyście te lub inne rajstopy firmy Sara?
Jesteście z nich zadowolone?

Zapraszam na stronę firmy oraz do sklepu:






9 komentarzy:

  1. Kurcze! Do czego to doszło, żeby recenzować rajstopy ;p Pierwszy raz słyszę o tej firmie. Zazwyczaj rajstopy miałam gatty i marilyn... O połowę droższe! Może kiedyś się skuszę na te rajstopy ze względu na cenę ;) Szkoda tylko, że w Poznaniu nie ma gdzie ich kupić, jedynie przez neta :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale ta recenzja mi się spodobała! Bardzo dobra recenzja, naprawdę. Ujęłaś najważniejsze rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kolory i tanie te rajstopki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi sweetie,

    Such a great post!You have intresting blog!

    We can follow each other if you want?!

    Kisses,

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    REINVENT YOURSELF

    OdpowiedzUsuń
  5. Cenowo wygląda całkiem ok, co do jakości o jakiej piszesz. Ja ogólnie jestem anty rajstopowa:D noszę jak już serio muszę. A jak z wytrzymałością? Bo u mnie rachu ciachu i po rajstopkach:D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. JA również jestem anty-rajstopowa :) Zahaczyłam je kilka razy paznokciem i oczko nie poszło - więc raczej wytrzymałe :P

    OdpowiedzUsuń
  7. pończochy wolisz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś rajstopy z tej firmy i lubiłam w nich to, ze w pasie nie miały ściągacza, który strasznie wbijał się w brzuch, tylko taki fajny grubszy paseczek, były idealne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!