wtorek, 25 września 2012

Pończochy 15 DEN - Sara - opinia


Pończochy 15 DEN - Sara 


Opis ze strony www.sara-rajstopy.pl:

To linia eleganckich pończoch samonośnych, dostępna w 10 kolorach, oplatane, elastyczne z elegancką koronką bez widocznych wzmocnień 

na części palcowej.

Skład surowca:
82% poliamid, 18% elastan

Jakość pierwsza
SWW 2019-885
Wykończenie - standard


Moon schemat



Wygląd:

Pończochy ozdobione są koronką, wyglądają bardzo kobieco, seksownie i elegancko. Chyba każda kobieta z takim gadżetem czuje się pewniejsza siebie (Nawet gdy koronka schowana jest pod spódniczką :)). 


Jak prezentuje się na nogach? Niestety nie dodam zdjęcia - jednak pokaże Wam jak wyglądają naciągnięte na ręce. Prawdziwy efekt jest naprawdę bardzo podobny :) 




Wygoda i wykonanie

Pończochy, które otrzymałam do testowania są samonośne. Bardzo dobrze trzymają się na nogach dzięki gumie. Nie lubię gdy podczas chodzenia pończochy ściągają się i zmieniają swoje miejsce położenia - w tym przypadku nie było takich problemów. Co więcej, guma nie powoduję odciśnięć, odparzeń ani podrażnień skóry.



Pończochy są dosyć delikatne i cieniutkie. Pierze się je bez problemu, schną bardzo szybko. Po wysuszeniu wyglądają idealnie tak jak dopiero co wyciągnięte z opakowania :).
Doskonale dopasowują się do nóg 


Cena: 10,95zł
Gdzie kupić?

Jaka jest moja końcowa ocena? Jestem z nich bardzo zadowolona, chociaż wolę bardziej kryjące pończochy i rajstopy z tymi naprawdę się polubiłam. Są super wygodne! Szczerze polecam :)

Znacie firmę Sara? 
Lubicie nosić pończochy?



5 komentarzy:

  1. jedne z moich ulubionych :) tanie, ale dobre jakościowo. W ogóle uwielbiam pończochy

    OdpowiedzUsuń
  2. Pończochy ogólnie mi się bardzo podobają!
    A tych nie nosiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydają się porządnie zrobione i wyglądają bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sara ma świetne produkty, jakościowo dorównują tym najbardziej znanym markom, a cena - na każdą kieszeń

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!