czwartek, 20 września 2012

Naturalny napój i kosmetyk w jednym? Czemu nie!


WODA KOKOSOWA Z BANANEM BIO


Opis produktu ze strony www.cytrynowygaj.pl:


Producent: Dr Antonio Martins


Opakowanie: 500ml

Woda życia prosto z kokosa. Coco woda kokosowa jako jedyna w Polsce i na świecie posiada certyfikat Bio! 

,,100% natury. Woda kokosowa jest produktem naturalnym. Nie zawiera tłuszczu, ani cholesterolu, a także alergenów pokarmowych, takich jak: pszenica, gluten, soja czy kukurydza. Przelewana w warunkach aseptycznych chroniona jest przed wpływem światła i tlenu przez okres 10 miesięcy. Posiada międzynarodowy certyfikat BIO."

,,Zdrowa alternatywa. W przeciwieństwie do soków owocowych woda kokosowa jest zasadowa. Poprawia ona wchłanianie wszystkich składników odżywczych, witamin, minerałów i aminokwasów. Regularne spożywanie wody kokosowej reguluje trawienie oraz prace nerek. Dodatkowo, woda z kokosa pozytywnie wpływa na poziom ciśnienia krwi oraz cały układ krążenia."

,,Naturalny izotonik. Woda kokosowa Vivalife to doskonała alternatywa dla napojów energetycznych – idealna dla ludzi aktywnych oraz sportowców. Naturalnie uzupełnia elektrolity oraz glukozę utracone w czasie treningu. Korzystnie wpływa na krążenie, temperaturę ciała, czynność serca oraz ciśnienie krwi. Zawiera 15 razy więcej potasu niż większość napojów dla sportowców i dwa razy więcej niż jeden banan."

,,Piękno wprost z natury. Woda kokosowa utrzymuje i nadaje skórze jędrność, sprawia, że jest ona miękka i elastyczna. Łagodzi suchą i wrażliwą skórę, wykorzystywana jako tonik regeneruje ją i nawilża."

,,Sposób na kaca. Alkohol wypłukuje z organizmu potrzebne minerały do jego prawidłowego funkcjonowania. Zasadowe pH wody kokosowej uspakaja przewód pokarmowy i pomaga w pracy wątrobie oraz nerkom. Woda kokosowa szybko uzupełnia elektrolity i nawadnia organizm. To prawdziwy ratunek dla osób chcących zminimalizować negatywne skutki spożywania alkoholu."

Skład:


Jak widać skład jest w 100% naturalny:
76% soku z młodego orzecha kokosowego 
20% przetarte banany
4% sok cytrynowy



Smak:

Mocno wyczuwalny zapach oraz smak kokosa i banana. Napój mało słodki, przez co nie każdemu może smakować, w takim przypadku polecam dodanie cukru przed spożyciem.

Działanie:

Ciężko uwierzyć, że zdrowy sok z owoców może działać podobnie do sztucznych napoi izotonicznych, jednak to prawda!
Dwa dni pod rząd piłam po szklance wody kokosowej z bananem i muszę przyznać, że dała mi ona energię i dobre samopoczucie na cały dzień! Działa również bardzo orzeźwiająco, skutecznie gasi pragnienie.
Jako "kosmetykoholiczka" nie mogłam powstrzymać się przed wypróbowaniem tego produktu na twarzy :) Zostało mi w kartoniku jeszcze trochę wody kokosowej, więc nakapałam ją na wacik. Muszę przyznać, że działa łagodząco na podrażnioną skórę! Podejrzewam, że świetnie działałaby również na poparzenia słoneczne. Swoją drogą jestem ciekawa jak sprawdziłabym się jako płukanka do włosów :).

Co jeszcze zwróciło moją uwagę?

Nie zawiera tłuszczu, ani cholesterolu, a także alergenów pokarmowych, takich jak: pszenica, gluten, soja czy kukurydza. 

Świetna sprawa dla cukrzyków oraz osób na diecie bezglutenowej.

Cena:
8,99zł/500ml

Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą sklepu www.cytrynowygaj.pl gdzie znajdziecie więcej zdrowej żywności!





9 komentarzy:

  1. ciekawe, ciekawe:) a powiedz to mi czy w zwykłym sklepie ze zdrową żywnością znajdę go.?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Pozdrawiam Cię cieplutko Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze, fajna sprawa.... lecę oblookac sklep:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rozwiązanie, chętnie bym się napiła, nie lubię słodkich soków :P

    OdpowiedzUsuń
  5. mmmm... uwielbiam wszystko co związane z kokosem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale narobiłaś mi smaku :) chętnie spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ochotę na jakiś kokosowy napój.
    Ostatnio skusiłam się w Delimie, na napój z kawałkami kokosa, był obrzydliwy... Wylałam go szybciej niż kupiłam... :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem jego smaku:) (http://www.opiniemoje.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!