wtorek, 25 września 2012

Marion - żel peelingujący Biała Czekolada z Pomarańczą



Marion - żel peelingujący Biała Czekolada z Pomarańczą






Informacje ze strony: www.marionkosmetyki.pl:

Formuła żelu peelingującego oparta została na kompleksie kondycjonującym skórę oraz mikrogranulkach, które usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka. Subtelny zapach białej czekolady i pomarańczy zapewnia przyjemne uczucie świeżości oraz dodaje pielęgnacji zmysłowego charakteru. Żel poprawia ukrwienie i koloryt skóry. Sprawia, że skóra staje się bardziej miękka, gładka i elastyczna. Przeznaczony do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry z wyjątkiem bardzo wrażliwej.

EFEKT - skóra doskonale oczyszczona, wygładzona i pachnąca
Stosowanie

Zaleca się stosowanie Żelu peelingującego do ciała nie częściej niż 2-3 razy w tygodniu.

100 ml


Moja ocena:

+ Opakowanie bardzo mi się podoba,przyciąga wzrok, jest estetyczne, ma ciekawą szatę graficzną.
+ Przezroczyste opakowanie pozwala nam na kontrolowanie poziomu zawartości. Widać przez nie żel peelingujący w bardzo przyjemnym kolorze.
+ Konsystencja produktu bardzo mi się podoba. Nie spływa z ręki, dobrze się rozprowadza.

 + Żel peelingujący ma różne rodzaje drobinek, jest ich według mnie wystarczająco dużo
+ Jak na żel peelingujący dobrze złuszcza.
+Pozostawia skórę gładką, miłą w dotyku.
*Drobinki nie rozpuszczają się.
+ Bardzo ładnie pachnie.
+ Dobrze się pieni.
- Nie pozostawia zapachu na skórze po kąpieli.
- Mało wydajny.
+ Nie podrażnił mojej skóry, nie uczulił mnie.
* Drobnoziarnisty.
+ Wiele wersji zapachowych do wyboru.
+ Małe, poręczne opakowanie, idealne na wyjazd, ale i do codziennego użytku .
+ Cena ok.4zł/100ml


Żel peelingujący od Firmy Marion zadowolił mnie w 99% :). Jedynym istotnym minusem dla mnie jest brak zapachu na skórze po kąpieli. Nie mam pojęcia jak jest z dostępnością, ale jak tylko gdzieś trafię te słodkie buteleczki to na pewno zakupię na zapas. Najchętniej sięgnę po wersję kawową i kokosową.


Dziękuję firmie Marion za możliwość przetestowania i zaopiniowania tego kosmetyku.  
Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą tej firmy na stronie:

Miałyście do czynienia z tymi żelami?
Może któraś z Was miała wersję kawową lub kokosową?


9 komentarzy:

  1. coś fajnego:) Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mogłam znaleźć takiego, który zostawia na długo zapach ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Buteleczka tego żelu strasznie przypomina mi opakowania peelingów i odżywek do włosów z Joanny (seria Naturia mini) :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten peeling ale czeka w kolejce do użycia. Mam nadzieję, że efekty będą pozytywne :)
    Swoją drogą, przepraszam że troszkę spamuję, ale zapraszam na swoje bloga: www.mazdielka.blogspot.com -> dopiero co zaczynam i zbieram po prostu publikę. Mam nadzieję, że się nie gniewasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biała czekolada z pomarańczą...musi pachnieć cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też go mam, wczoraj pierwszy raz używałam i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fakt..muszę się za nim rozejrzeć :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!