wtorek, 25 września 2012

Julimex - biustonosz samonośny - opinia


Julimex - biustonosz samonośny - opinia.

Opis produktu ze strony www.julimex.pl:

Producent: Julimex


Biustonosz samonośny obszyty materiałem. Biustonosz nie posiada ramiączek ani zapięć na plecach, jest zapinany z przodu. Bardzo wygodny w użyciu. Ładnie kształtuje i modeluje biust. Miseczki biustonosza są pokryte specjalnym klejem medycznym, dzięki któremu biustonosz doskonale trzyma się na piersiach. Chcesz czuć się swobodnie z odkrytymi ramionami podczas przyjęcia, ślubu czy studniówki? Ten biustonosz - to najlepsze rozwiązanie do strojów wieczorowych. Jeśli natomiast cenisz sobie swobodę i komfort noszenia letnich, zwiewnych kreacji - to także produkt dla Ciebie!


Cena: 7,60zł



Gdy tylko otworzyłam przesyłkę od firmy Julimex w oczy rzuciła mi się różowa i bardzo kobieca zawartość. Biustonosze tej firmy zapakowane są w bardzo ładne kartoniki oraz plastikową formę w której należy je przechowywać. Na pudełku znajdują się również wszystkie potrzebne informacje, wraz z instrukcją zakładania. 
Na opakowanie widnieje napis "Pełny komfort i swoboda". 
Ile w tym prawdy? O tym później, teraz o wyglądzie.


Ten model biustonosza ma kolor beżowy, ozdobiony został czarną koronką, a uroku dodają mu małe kropeczki. Osobiście od tej strony zauroczył mnie bardzo. Wzór określiłabym jako kobiecy, elegancki a jednocześnie lekki i delikatny.  


Biustonosz zapinany jest z przodu. Proces ten jest bardzo łatwy i nie sprawia problemów. 
Plastikowe zapięcie jest dosyć solidne. Nie posiada ramiączek ani zapięć na plecach.


Jak widać na zdjęciach wewnętrzna strona biustonosza jest perforowana. Takie rozwiązanie powinno ułatwić skórze oddychanie.


A jak jest z tym komfortem i swobodą?

Biustonosz naprawdę jest bardzo wygodny, można zapomnieć, że ma się go na sobie. Dostatecznie podtrzymuje biust, jednak nie jest to efekt push-up. Klej medyczny dobrze trzyma. Niestety jednak perforowana silikonowa masa nie spełnia swojego zadania - skóra nie oddycha, przez co biustonosz po jakimś czasie zaczyna się odklejać. 
Nie zraziło mnie to do produktów tej firmy, o innych biustonoszach słyszałam dużo dobrego.

A Wy macie jakieś doświadczenie z firmą Julimex?



5 komentarzy:

  1. Nie mam żadnego doświadczenia z tą marką ale Twój opis i cena zachęciły mnie bardzo! Aż zaraz sprawdzę na stronce co i jak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam jakość przekonania do samonośnych biustonoszy :) ale twoja opinia jest przychylna więc może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze słyszę, ale raczej nie spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa jakby się sprawdził u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!