poniedziałek, 24 września 2012

Hildegard Braukmann - linia institute - Kremowy żel pod prysznic i Krem odbudowujący do rąk - moja opinia

Hildegard Braukmann - linia institute - Kremowy żel pod prysznic i Krem odbudowujący do rąk

Jakiś czas temu pisałam, że nawiązałam współpracę z firmą Hildegard Braukmann. Do testowania otrzymałam pokaźną paczuszkę wypełnioną po brzegi mini-produktami. Kosmetyki podzieliłam na grupy według linii:

Institute
Exquisit
Jeunesse
Emosie Face
Out&about
Emosie Body
Professional
Brauk Mann Evolution
Brauk Mann Classic
Brauk Mann Attitude

Przetestowałam już kosmetyki Institute z serii profesjonalnej i spróbuję Wam o nich coś powiedzieć:).





Seiden Duschcreme - Kremowy żel pod prysznic


Opis produktu:

Delikatny żel dla najbardziej wymagających.
Uspokajająca i wygładzająca skórę formuła składników aktywnych, połączona z "jedwabiem morskim" nadaje skórze gładkości aksamitu. Do codziennego użytku.
Pełnowartościowe opakowanie zawiera 200ml żelu.


• Znakomity płyn pod prysznic w ramach terapii Thalasso
• Odżywczy, dlatego idealny dla często używających prysznica
• Jedwab morski nawilża, tworzy film ochronny i zapobiega irytacji skóry
• Nastraja błogo przy zniszczonej, podrażnionej skórze
• Okrywa skórę jedwabistym płaszczem 

Preparaty aktywne: Jedwab morski, Bisabolol, Alantoina , Panthenol


Moje spostrzeżenia:

Widząc mini-produkt żelu pod prysznic sądziłam, że wystarczy mi on na jedno użycie. Zapach jest delikatny, przyjemny, niezbyt intensywny. Żel ma kremową konsystencję. Dobrze się pieni. Jest bardzo wydajny, mini-produkt starczył mi na 3 użycia. Nie pozostawia zapachu na skórze.


Działanie:

+ nie wysusza skóry
+ pozostawia skórę gładką i przyjemną w dotyku
+ skóra zostaje wygładzona
+ mam wrażenie, że przebarwienia są mniej widoczne, skóra ma ładny i zdrowy koloryt
+ nie uczulił, nie podrażnił skóry

 Ocena:
5/5


Krem odbudowujący do rąk


Opis produktu:

Pielęgnacja zapobiegająca przedwczesnemu starzeniu się skóry rąk oraz paznokci. 
Przyjemnie miękki krem zawierający skuteczne połączenie składników odżywczych i silnie nawilżających. Redukuje podrażnienia i zaczerwienienia, zapobiega tworzeniu się plam pigmentacyjnych i przeciwdziała procesowi starzenia się.

• Krem do rąk Anti Aging
• Na noc i „luksus” pielęgnacji na dzień
• Doskonale lekka konsystencja, bardzo dobrze się wchłania bez przyklejania się
• Wyróżniająca się kombinacja substancji czynnych o farmaceutycznej koncentracji
• Jednocześnie: optymalna pielęgnacja paznokci
• Zapobiega tworzeniu się plam pigmentacyjnych 


Preparaty aktywne: Avocadin, Alantoina , Witamina C, Panthenol, Buk, Calendula, Melisa

Dozownik 50ml

Moje spostrzeżenia:

Krem naprawdę ma bardzo lekką konsystencję i wchłania się błyskawicznie. Nie pozostawia na skórze tłustego filmu. Ręce po zastosowaniu kremu nie lepią się. Ma biały kolor oraz delikatny i przyjemny zapach. 

Działanie:

+ nawilża dłonie,
+ pozostawia skórę gładką, miękką a co za tym idzie - przyjemną w dotyku
+ zaczerwienienia na moich dłoniach stały się mnie widoczne,
+ jest łagodny, nie podrażnia skóry i nie uczula

Ocena: 5/5



Znacie produkty tej firmy? 

Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą na stronie: www.hildegard-braukmann.pl


2 komentarze:

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!