środa, 26 września 2012

Hildegard Braukmann - linia evolution - Brauk Mann - moja opinia



Hildegard Braukmann - linia evolution - Brauk Mann - moja opinia


Jakiś czas temu pisałam, że nawiązałam współpracę z firmą Hildegard Braukmann. Do testowania otrzymałam pokaźną paczuszkę wypełnioną po brzegi mini-produktami. Kosmetyki podzieliłam na grupy według linii:

Institute
Exquisit
Jeunesse
Emosie Face
Out&about
Emosie Body
Professional
Brauk Mann Evolution
Brauk Mann Classic
Brauk Mann Attitude



Mój mężczyzna przetestował już linię Evolution a ja spróbuję Wam coś o niej powiedzieć. 



Woda toaletowa



Opis produktu ze strony hbkosmetik.pl:

Zapach dynamicznej męskości - świeży i elegancki.
Pełna charakteru, wyrazista. Fascynująca kompozycja pobudzającej świeżości i pociągającej elegancji. Kompozycja zapachowa: Aromatyczna, pobudzająca nuta owocu cytryny, bergamoty i bazylii przechodzi w delikatnie kwiatową kompozycję z róży i geranium. Z kompozycji tej, na tle ambry rozwijają się akcenty szlachetnych drzew. 

Cena: 88,60zł


Opinia:

Woda toaletowa z tej serii ma naprawdę piękny i pełen charakteru aromat. Nieprzyzwoicie męski, pobudzający i elegancki. Przyznam szczerze, że to najładniejszy męski zapach jaki miałam przyjemność w życiu wąchać.
Zauroczył mnie niesamowicie. Jest bardzo trwały, utrzymuje się co najmniej przez dobę. 
Nie podrażnił skóry i nie wywołała reakcji alergicznej.

Ocena:

5/5



Balsam po goleniu




Opis produktu hbkosmetik.pl:

Balsam odświeżający, łagodzący i nawilżający skórę po goleniu. Nie zawiera alkoholu. 
Delikatny krem-żel łagodzi skórę po goleniu dzięki kombinacji alantoiny i pantenolu. Ekstrakty z jaskra wiosennego oraz mchu islandzkiego przeciwdziałają podrażnieniom i zaczerwienieniom skóry. Balsam wygładza i nawilża skórę. 


Cena: 60,60zl


Opinia:

Balsam chociaż należy do tej samej linii kosmetyków ma całkiem inny zapach niż woda toaletowa. Ten ani mnie ani mojemu mężczyźnie nie przypadł do gustu aż tak bardzo jak poprzedni. 
Po nałożeniu przez chwilę czuć na twarzy przyjemny kojący chłód. Pozostawia skórę gładką i dobrze nawilżoną. Niestety w przypadku mojego chłopaka nie przeciwdziałał podrażnieniom i zaczerwienieniom skóry. 

Ocena: 2,5/5



Emulsja po goleniu




Opis produktu hbkosmetik.pl:

Pielęgnuje i koi wrażliwą skórę. Dzięki zawartości optymalnej kombinacji substancji czynnych nawilża skórę i łagodzi ewentualne podrażnienia. 


Cena: 74,60zł


Opinia:

Emulsja po goleniu ma niesamowity zapach, podobny do wody toaletowej. Utrzymuje się na twarzy przez ok.12 godzin. Ten produkt również nas oczarował. Skutecznie łagodzi podrażnienia. Nawilża i koi skórę po goleniu.
Nie wywołał reakcji alergicznych.


Ocena:5/5



Żel do mycia ciała i włosów.




Opis produktu:

Łagodny preparat pielęgnacyjny do mycia. Posiada właściwości przeciwłupieżowe. 
Wyjątkowo łagodny preparat, dzięki kombinacji zielonej herbaty i pantenolu. Nadaje włosom objętości i zdrowego wyglądu. Skórze daje uczucie komfortu, świeżości i wypielęgnowania. Posiada właściwości przeciwłupieżowe. 


Opinia:

Widząc mini-produkt żelu pod prysznic sądziłam, że wystarczy on mojemu mężczyźnie na jedno użycie. Zapach jest bardzo ładny, męski, niezbyt intensywny. Kosmetyk jest dosyć gęsty, ma konsystencję typowo żelową. Dobrze się pieni. Jest bardzo wydajny, mini-produkt starczył na 4 użycia. Pozostawia na skórze delikatny zapach. Jeżeli chodzi o pielęgnacje włosów tym produktem spisuje się on trochę słabiej, włosy są świeże, miękkie i pachnące, ale szybciej się przetłuszczają. Właściwości przeciwłupieżowych nie zauważyłam.


Działanie:

+ nie wysusza skóry
+ pozostawia skórę gładką i przyjemną w dotyku
+ skóra zostaje wygładzona
+ nie uczulił, nie podrażnił skóry


Ocena:
4/5






Znacie produkty tej firmy? 

Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą na stronie: www.hildegard-braukmann.pl



1 komentarz:

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!