środa, 26 września 2012

Dabur Vatika - Szampon cytrynowy - Olejek kokosowy - opinia


Dabur Vatika - Szampon cytrynowy - Olejek kokosowy - opinia

Już jakiś czas temu pisałam o nawiązaniu współpracy z firmą:
Do testów otrzymałam dwa produkty o których dzisiaj spróbuję Wam co nieco powiedzieć


Szampon do włosów cytrynowy - przeciwłupieżowy. Dabur Vatika Naturals.


Opis ze strony www.daburdirect.pl:

Polecany do włosów ze skłonnością do łupieżu, oraz włosów przesuszonych.
Doskonale oczyszcza i odżywia skórę głowy a zawartość mięty daje przyjemne uczucie chłodu. Wyciąg z cytryny pomaga pozbyć się łupieżu. Włosy stają się nawilżone wyglądają zdrowo i pięknie. Poleca się zastosowanie również Oliwki do włosów Dabur Vatika Olive z zawartością cytryny.

TYLKO DO UŻYTKU ZEWNĘTRZNEGO.

Poj. 200 ml.




Skład:
Water, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Carbomer, Dimethiconol (And) Tea-Dodecylbenzenesulphonate, Cocamide Mea, Herbal Extract (Trigonella Foenum Graecum, Lawsonia Inermis, Prunus Amygdalus Dulcis), Glycol Stearate, Perfume, Climbazole, Sodium Chloride, Guar Hydroxypropyl Trimonium Chloride, Formaldehyde, Citrus Medica Limonum Fruit Oil, Disodium Edta, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Triclosan, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Oil, Melaleuca Alternifolia Leaf Oil, Mentha Piperita Oil, Yogurt Extract, D&C Yellow No.11 (Ci 47000), Contains Formaldehyde

Cena:
13zł/200ml



Olejek do włosów kokosowy. Dabur Vatika Naturals.


Opis ze strony www.daburdirect.pl:

Jedyny, wyjątkowy
OLEJEK KOKOSOWY DABUR VATIKA - AMLA, NEEM (miodla indyjska) HENNA,ROZMARYN I CYTRYNA
Olejek bogaty w składniki odżywcze zawiera wyłącznie naturalne składniki, sprawia że po użyciu włosy stają się mocne, zdrowe, odzyskują blask, działa przeciwłupieżowo, a także nwilża i odżywia skórę głowy. Oprócz Henny, Amli i Cytryny zawiera wyciąg z sześciu innych wspomagających ziół.
Olejek zapobiega wypadaniu włosów, działa przeciwłupieżowo, oraz zapobiega przedwczesnemu siwieniu. DZiała lepiej niż niejedna dobra odżywka.
Sposób użycia:
Najpierw należy butelkę z olejekiem lekko rozgrzać wstawiąjąc ją do ciepłej wody na pare minut, aby przywrócić go do postaci płynnej,(ponieważ olej kokosowy tężeje w temperaturze ok.24 stopni.)
Najlepiej wmasować w skórę głowy i włosy i pozostawić na noc. Rano umyć dokładnie szamponem.



Skład:
 Coconut oil (Cocos nucifere oil), Neem (Azadirachta indica Leaf extract), Brahmi (Centella asiatica Plant extract), Fruit extracts of Amla, Bahera and Harar (extracts of emblica officinalis Terminalia belirica and Terminalia chebula), Kapur kachri (Hedychium spicatum rhizome extract), Henna (Lawsonia inermis leaf extrac), Milk (lac), Rosemary oil (Rosmarinus officinalis oil), Lemon oil (Citrus limonum oil), TBHQ (t-butyl hydroquinone), Fragrance

Cena:
ok.12zł/150ml


Opinia:

Na samym początku myłam włosy szamponem cytrynowym Vatika Dabur bez wcześniejszego stosowania olejku kokosowego. Efekty nie były zadowalające, włosy po umyciu stawały się sztywne, suche i okropnie się plątały. Postanowiłam testować produkt dalej czekając na jakąś zmianę. W trakcie zaczęłam używać olejku kokosowego Dabur Vatika. Olejek nakładałam co trzy dni na całą noc, rano myłam głowę szamponem cytrynowym. Jakie były efekty? W taki sposób uzyskałam włosy łatwe do rozczesania, proste, sypkie i świeże. Dodatkowo co bardzo mnie zadziwiło włosy przetłuszczały się później, nie miałam już potrzeby aby myć je codziennie, teraz spokojnie wytrzymują 2-3 dni. Jestem zachwycona szczególnie tym działaniem. Warto jeszcze wspomnieć o pięknym zapachu olejku, przypomina mi on kokosowe ciasteczka. Łupież stał się dużo mnie widoczny, włosy jednak wypadają nadal w takim samym stopniu. Szampon jest dosyć mało wydajny. Olejek ciężko zmywa się z włosów. Troszkę męcząca jest konieczność rozgrzewania jego zawartości przed użyciem. 
Szamponu cytrynowego raczej nie kupię, nie jest on odpowiedni dla moich włosów. Olejek kokosowy natomiast bardzo mi się spodobał, chętnie sięgnę po niego jeszcze nie jeden raz.

Znacie te produkty? :)


8 komentarzy:

  1. też dodałam recenzję tego szamponu bo fakt jest nie wydajny ale podoba mi się jego zapach , dobrze mi oczyszczał włosy z tego oleju

    co do tego oleju to nadal go stosuje i sprawdza się super;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam ten olejek, ale u mnie jest w postaci płynnej.

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie używałam tego olejku a co do szamponu to u mnie się nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tego olejku ale wydaje sie ciekawy, gdyz mam problemy z rozczesywaniem i potrzebowalabym takiego specyfiku do wlosow . swoją droga zapraszam na moje blogowe rozdanie.. :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ja oolejek mam , ale szampon mnie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. czytałam wiele dobrych opinii o tym olejku kokosowym , szamponu bym nie kupiła bo nie lubię Sls

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszamy bo mamy najlepsza produkty ziolowy do pielegnacji wlosow.. wlosy to naturalna bizuteria:) trzeba dbac

    www.daburdirect.pl
    www.deesis.com.pl/sklep

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!