sobota, 29 września 2012

Co aktualnie słychać u mnie + nowe współprace i przesyłki

Co słychać u mnie?

Tak ja większość z Was tak i mnie złapała choroba. Znów angina a do tego zapalenie oskrzeli. Jestem astmatyczką i zawsze wszystko się mnie czepia. To trochę takie moje usprawiedliwienie. Blogową aktywność troszkę zaniedbałam, ale mimo wszystko staram się Was odwiedzać. Ostatnie dni są takie jakieś "ciche". Obserwatorów przybywa jakby kot napłakał, z komentarzami również znacznie gorzej. Może to jesienna chandra złapała część blogosfery? 
Dziś sobota, w moim mieście pogoda znacznie się poprawiła to i ja również czuje się trochę lepiej. Żałuję jednak, że nie mogę wyrwać się na jakiś spacer (połączony z zakupami:)).
Jesteście ciekawe co otrzymałam w ciągu ostatnich kilku dni? Pisałam tylko o dwóch  przesyłkach z tego tygodnia. Pokazałam Wam co znalazło się w paczce od firmy Candel oraz w drugiej, którą otrzymałam za pośrednictwem Agencji Credopr.

Kolejne przesyłki z tego tygodnia:

Również otrzymałam produkt do testów od firmy NovaClear. Trafiła do mnie maska, dodam, że dopiero teraz cokolwiek do mnie dotarło, podejrzewam, że wcześniejsza przesyłka zaginęła.


Wczoraj wieczorem zaskoczyła mnie bardzo paczka od firmy Bandi. Produkt do testów mogłam wybrać sobie sama. 
Peeling ryżowy.



Dodatkowo kilka próbek innych kosmetyków.


Stabilizator Mikroflory od firmy PDH Sobieraj


Nagroda pocieszenia od animkaa90 z bloga: z-mojej-szafy.blogspot.com



Otrzymałam również dwie próbki herbat i cukrową pałeczkę brązową od firmy Camellia Tea.
Recenzja jednej z herbat oraz pałeczki pojawiła się już na blogu kulinarnym :)

Jak Wy się trzymacie, zrobiłyście ostatnio jakieś ciekawe zakupy, odkryłyście nowy KWC, a może nawiązałyście nowe współprace?



13 komentarzy:

  1. gratuluje współpracy:) i czekam na recenzje produktów;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten peeling z Bandi i krem z perłą oraz balsam brązujący :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A to możemy założyć klub chorych :D
    Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem chora, w dodatku odcięta od internetu, korzystam tylko z sieci mobilnej. Na blogu u mnie też jakoś cicho, komentarzy i obserwatorów nie przybywa, współprac brak.

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe jak sie spisze ten peeling.

    OdpowiedzUsuń
  6. kosmetyki są rewelacyjne, a pałeczkę jak otworzysz- to juz teraz Ci powiem, że ją zjesz z przyjemnościa- jest pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. peeling fajoski , u mnie nadal cienko chociaż nie ma co narzekać , kosmeland.pl mnie przygarnął ;)

    zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam peelingi po kazda postacia...

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne przesyłki , mam kilka lakierów z Marizy i bardzo je lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wyglądają te próbeczki od Bandi :) Do mnie też dotarła przesyłka od Novaclear, a nawet już dwie - niestety dwa razy trafił mi się żel punktowy ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!