wtorek, 25 września 2012

Candel - sklep ze świecami - nowa współpraca

Candel - sklep ze świecami - nowa współpraca

Uwielbiam świece, w różnych kolorach i kształtach. Te zapachowe i te tradycyjne. Zdobione, gładkie, matowe... Świece stanowią ozdobę domu, ale nie tylko - tworzą one klimat, który zmienia każde ponure wnętrze w bardziej przytulne. Mogą wpływać na nas uspokajająca i odprężająco. Zapalone świece kojarzą się również z romantyzmem. Krótko mówiąc działają na nasze samopoczucie. Uwielbiam urządzać sobie "domowe SPA" w wolnych chwilach i wtedy świece stanowią nieodłączny element "rytuału".

Udało mi się nawiązać naprawdę przyjemną współpracę z firmą, która zajmuje się sprzedażą m.in świec, zapraszam serdecznie na stronę, gdzie dowiecie się więcej:




Gdy otworzyłam kartonik z przesyłką wyłonił się z niego piękny zapach. Wszystko starannie zapakowane. W środku znalazłam 8 różnych świeczuszek oraz dwie drewniane podstawki. Obejrzałam wszystko dokładanie i od tego momentu stałam się naprawdę szczęśliwa. Są przepiękne! Mimo iż jeszcze żadnej nie zapalałam, piękny zapach unosi się w całym pokoju. Co dokładnie otrzymałam?


Trzy świece tradycyjne matowe: czerwoną, brązową i zieloną.


Pięć świec zapachowych: róża, cytryna, cynamon, zielona herbata i lawenda.


Podstawkę - drewnianą skrzyneczkę.


Podstawkę - drewnianą, kwadratową.


Recenzje będą pojawiały się co jakiś czas na tym blogu.

Chociaż współpraca nie jest typowo kosmetyczna, pewnie jakieś powiązanie można tutaj znaleźć :) 

Macie pomysł jakie?
Również lubicie świece?

11 komentarzy:

  1. Oooo świece, świetne :) Lubię je, chociaż często to ich nie zapalam, ale, romantyczny nastrój mmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszelkiego rodzaju świece! Sama bym chętnie nawiązała taką współpracę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam świece, tworzą w pomieszczeniach niezwykły klimat który uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam zapachowe świeczuszki, a te jeszcze tak ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham świece, kominki, podgrzewacze, woski, olejki zapachowe... *_* zazdroszczę współpracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odwiedzałam kiedyś ich stronę i nawet zaplanowałam sobie, które świece kupię ;) Bo są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądają i na pewno zabójczo pachną:)
    Lubię świece- można nimi zrobić piękną a zarazem subtelną dekorację;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!