sobota, 4 sierpnia 2012

wczorajsze zakupy


Wczoraj w drodze powrotnej z biblioteki przechodziłam obok Rossmanna - wstąpiłam na chwilę i kupiłam 4 drobne kosmetyki.


Od lewej:
1.Isana hair - odżywka intensywnie pielęgnująca dla zmęczonych, zniszczonych włosów.
Do zakupu skłoniły mnie Wasze pozytywne opinie na temat odżywek Isana oraz niska cena.
Jeszcze nie testowałam, jak to nastąpi napiszę jak się sprawdziła.


2.Ziaja - kokosowa terapia skóry i zmysłów - mleczko pod prysznic. Już kiedyś je używałam i postanowiłam wrócić do niego. Największa zaleta tego kosmetyku to kokosowy zapach, który uwielbiam. Do wad należy to, że trzeba go sporo nanieść na myjkę żeby zaczął się dobrze pienić. Jednak zapach mi to rekompensuje ;) Nie wysusza skóry.


3.Clean & Clear - głęboko oczyszczająca pianka do mycia twarzy. Zwróciła moją uwagę gdyż była na nią
promocja 9,99 i gratis miał być Tonik, którego niestety dla mnie zabrakło. W tej cenie były również żele i peelingi do twarzy. Pianka zaciekawiła mnie swoją formą, estetycznym opakowaniem oraz pompką, która jest według mnie sporym udogodnieniem. A więc przede wszystkim wygoda! W zasadzie nie oczekuję aby moje pryszcze w cudowny sposób zniknęły, ale przecież czymś trzeba tę twarz oczyszczać przed zastosowaniem innych preparatów ;)


4.Garnier mineral - antyperspirant wzbogacony w minerały. Co mnie skłoniło? Już kiedyś miałam antyperspirant Garniera z tej serii z którego byłam zadowolona - miał bardzo ładny zapach, działał długo i nie zostawiał białych plam. Niestety ten w sprayu ma całkiem innym zapach, który nie przypadł mi do gustu.


7 komentarzy:

  1. O chyba sie przejde do Rossmana zobaczyć tą pianke z Clear&Clean ,choć mam uraz zapachowy do tej firmy,chyba bd musiała sprawdzić zapach! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie sprawdzałam specjalnie dla Pani ;) Według mnie pianka ma dość delikatny zapach. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odżywkę Isana miałam i również sobie chwaliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ziaja Kokos nie jest zła, ale seria SopotSPA jest zdecydowania lepsza ;) Pianka C&C jest taka sobie, mało wydajna ;/ No a garnier mineral to mój number one wśród antyperspirantów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak już pewnie wiesz, również używam odżywki z ISANY, ale wygładzającej, z olejem Babassu i też jestem zadowolona. Muszę wypróbować też inne tej marki, bo za śmieszne pieniądze można kupić świetny kosmetyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie Twoja recenzja mnie skłoniła do zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie ta pianka, muszę się wybrać do Rossmana, może u mnie są jeszcze toniki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!