poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Vollare City lakiery do paznokci


Lakiery do paznokci Vollare City



Wybaczcie, ale nie czyściłam boków paznokci, ponieważ po chwili zmywałam lakiery ;)

Od lewej:
Lakier Vollare City 400





Czy wystarczy jedna warstwa?
Jedna grubsza lub dwie cienkie :).

Jak długo wysycha lakier?
Dwie warstwy schną ok.7 minut.

Jak zmywa się lakier?
Bez większych problemów.

Ile kosztuje?
Ja zapłaciłam za niego 3zł.


Lakier Vollare City 402







Czy wystarczy jedna warstwa?
Jedna grubsza lub dwie cienkie :).

Jak długo wysycha lakier?
Dwie warstwy schną ok.5 minut.

Jak zmywa się lakier?
Bez większych problemów.

Ile kosztuje?
Ja zapłaciłam za niego 3zł.

Lakier Vollare City 403 

Pisałam o nim już wcześniej - tutaj.


W swojej kolekcji posiadam również biały lakier Vollare City 1, ale o nim napiszę w późniejszym czasie.

6 komentarzy:

  1. Nie mam żadnych lakierów z tej serii. Zapraszam do mnie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten niebieściak, mogłaś się w sumie domyślić, że akurat ten mi się spodoba :P

    OdpowiedzUsuń
  3. No kurde mać, u mnie ciężko z cierpliwością, ale moje lakiery też długo schną :( Szczególnie te z Vollare.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cierpliwości to my się nauczymy, jak będziemy miały dzieciaczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam je dzisiaj, ale nie kupiłam w końcu :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!