poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Versatile Blogger


Versatile Blogger


Dostałam dwa zaproszenia do tej zabawy.



Pewnie już wszyscy wiedzą o co chodzi, ale dodam krótką instrukcję. Osoba nominowana do zabawy musi na swoim blogu napisać 7 rzeczy o których jeszcze nie mówiła w świecie blogowym. Następnie należy zaprosić do zabawy 10 blogów.

Czego o mnie nie wiecie?
reggae i rap
1. Uwielbiam słuchać muzykę. Jest to coś co mnie rozluźnia i pomaga podjąć ważne decyzje.
Słucham rapu i reggae.
2. Kompletnie nie potrafię tańczyć.
3.Fascynują mnie zjawiska paranormalne.
4.Nigdy nie oglądałam żadnego serialu w Internecie ;) 
5.Uwielbiam Sex and the city.
sex w wielkim mieście
6.Moim ulubionym gatunkiem filmowym jest Horror, nudzę się oglądając polskie komedie romantyczne za to lubię dobrą komedię francuską.
7.Strasznie boję się motyli, ciem i larw - nie boję się szczurów ani myszy ;)

Blogi, które zapraszam do zabawy:


Oraz wszystkich którzy mają ochotę na zabawę ;)

3 komentarze:

  1. Ja w piątek pisałam z Panią Joanną i dziś już mam paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maila pisałam na marketing Bielendy, odpisała mi Pani z adresem mailowym mimigroup.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!