poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Scagel na blizny



W ramach współpracy otrzymałam wyrób medyczny - Scagel - żel na blizny, który znajduje się w ofercie PNN Pharmaceuticals. 


scagel


Kilka istotnych informacji:

Scagel na blizny to połączenie naturalnych wyciągów z roślin i pochodnej silikonu.
 
Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.

Jak działa Scagel? (informacja ze strony Scagel.pl):

-Wstrzymuje nadprodukcję kolagenu i wspomaga jego równomierną produkcję. Stymuluje produkcję kolagenu typu I i III, reguluje homeostazę naskórka i wstrzymuje przemianę dojrzałych fibrocytów w miofibroblasty, które powodują powstawanie zgrubiałych ran koloidowych.
-Nawilża i łagodzi uszkodzoną skórę.
-Zmiękcza skórę, zmniejsza świąd i zaczerwienienie oraz przeciwdziała powstawaniu blizn.
-Zapobiega powstaniu suchej, podrażnionej i wrażliwej skóry.
-Wspomaga redukcję przebarwień powstałych po stanie zapalnym.

Swoją tubkę żelu na blizny chcę wykorzystać na świeże rozstępy oraz stare blizny pooperacyjne. Co do starych blizn nie oczekuję cudów, gdyż jakiekolwiek pozytywne efekty w przypadku starych blizn są trudne do uzyskania. Moim marzeniem jest aby blizny trochę zbladły a skóra wokół nich była delikatniejsza i bardziej nawilżona - to samo tyczy się rozstępów.

Zapraszam wkrótce na recenzję.
Stosowała już go któraś z Was?


4 komentarze:

  1. To mi akurat niepotrzebne, ale ciekawa jestem czy działa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem ciekawa, mam nadzieję, że tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również jestem ciekawa :D Czekam na recenzję (dodaję do obserwowanych :) )
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem tego produktu:) (http://www.opiniemoje.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!