środa, 8 sierpnia 2012

Sałatka warzywna z dresingiem 1000 wysp - Develey

 Sałatka warzywna z dresingiem 1000 wysp - Develey






Pierwszy raz miałam styczność z dresingiem Develey.
Skombinowałam na szybko prostą sałatkę aby poznać jego smak.


Składniki:
-pół czerwonej papryki
-pół zielonej papryki
-1 mały pomidor malinowy
-pół małej sałaty lodowej
-pół puszki kukurydzy (lub jedna mała)


Wybrałam kukurydzę Dawtona - moją ulubioną ze względu na cenę oraz jedną z ulubionych ze względu na smak. Jest odpowiednio słodka i naprawdę smaczna.

Jak sprawdził się Dressing 1000 wysp?
Jest ciekawym urozmaiceniem ale jak dla mnie zbyt mało wyrazistym. Konsystencja mi odpowiada, kolor piękny łososiowy. Cena przyzwoita. Zapach również niczego sobie.
Chętnie wypróbuję pozostałe rodzaje, być może 1000 wysp nie jest w moim guście.

A jak Wam smakuje?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!