czwartek, 30 sierpnia 2012

Recenzja Regenerującego żelu do ciała od Invex Remedies

Regenerujący żel do ciała na bazie krzemu organicznego od Invex Remedies





Opis z opakowania:

Żel do ciała Silor B wygładza i regeneruje skórę, poprawia jej jędrność. Przyśpiesza gojenie ran. Działa przeciwzapalnie.


Sposób użycia:

Aplikować na oczyszczoną skórę całego ciała, pozostawić do wyschnięcia. Nie stosować dla dzieci poniżej 3 roku życia.

Składniki:

Aqua, Glycerin, Hydroxyethylcellulose, Silanetriol (Organic silica), Citric acid, Boric acid, Allantoin, Sodium Chlorite.


Cena:

36zł/200ml


Gdzie kupić?

Sklep internetowy Invex Remedies


Moja opinia:

Żel od Invex Remedies otrzymałam 1 sierpnia, dziś żel jest prawie zdenkowany - zostało go na jakieś 2-3 użycia. Stosowałam go na całej powierzchni ciała po każdej kąpieli.


Wygląd i funkcjonalność:

+Pompka sprawia, że używanie jest bardzo proste i przyjemne.
+Konsystencja jest dosyć gęsta, żelowa.
+Żel jest bezzapachowy.
+Estetyczne opakowanie.
+Szybko się wchłania.
+Skóra nie lepi się.
+Nie brudzi ubrań.




Działanie:

+ Skóra po użyciu staje się nawilżona i miękka w dotyku.
+ Daje efekt kojący, uśmierza ból.
+  Zauważyłam poprawę jędrności skóry na ramionach i udach.
+ Skutecznie łagodzi podrażnienia, zapobiega swędzeniu skóry.


Znalazłam kilka recenzji w których zawarta była informacja o "rolowaniu się" żelu, "powstawaniu kulek". Od razu po otworzeniu paczki od Invex Remedies uraczyłam się porcją żelu i posmarowałam nią rękę - faktycznie żel się "rolował". Być może to wina mojej suchej skóry. Po kąpieli nie ma z tym problemu, skóra jest czysta, nawilżona. 

Któregoś dnia moją Mamę  bardzo bolały stopy - użyła  Silor B i bardzo go sobie chwaliła, przyniósł ulgę również w tym przypadku.

Jestem z tego produktu naprawdę bardzo zadowolona - polecam każdemu, szczególnie osobom ze skórą "problemową".

Serdecznie dziękuję Invex Remedies za możliwość przetestowania tego produktu.

Zapraszam na stronę:
http://invexremedies.pl/pl/

Do sklepu:
http://invexremedies.pl/pl/sklep.htm
l
Na Fan-page:
https://www.facebook.com/invexremediespl


11 komentarzy:

  1. Rolowanie nie ma nic wspólnego z umyciem się bądź nie, więc trochę ostrożniej z formułowaniem zdań, bo kogoś możesz urazić ;) Trzeba po prostu nakładać żelu mikroskopijne ilości i wtedy problemu z klejeniem i rolowaniem się nie ma. Choć na jeszcze mokrej skórze faktycznie rozprowadza się dobrze i to nawet przy dużych ilościach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmieniłam sformułowanie ;) Być może teraz nie brzmi jak obraza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale króciutki skład:) im krócej tym lepiej :D
    czyli jest wydajny, prawie miesiąc, 200ml.
    Mi zazwyczaj balsamy 200ml starczaja na góra 2 tygodnie:P

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie się nadal roluje, zarówno po kąpieli, jak i przed.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, być może to zależy również od rodzaju skóry? Sama nie wiem. Ja zauważyłam, że roluje się wtedy gdy skóra jest sucha, u mnie po kąpieli nie występuję bo wtedy jest bardziej nawilżona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli używałoby się go oszczędniej starczyłby pewnie jeszcze na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Być może, bo najbardziej roluje się na nogach, a tam mam bardzo suchą skórę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten żel. Wszystko było by ok, gdyby nie to że się roluje:/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też go mam i pisałam w sprawie 'rolowania' do firmy. Otrzymałam odpowiedź, że żelu należy używać w na prawdę niewielkich ilościach. Gdy użyjemy go za dużo wtedy zaczyna się rolować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam naprawdę spore ilości i nie rolował się gdy skóra była nawilżona ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!