czwartek, 30 sierpnia 2012

Nowa współpraca


O to zawartość tajemniczej przesyłki:


Przesyłka pochodzi od firmy Venita.
Wczoraj miałam przyjemność korespondować drogą mailową z bardzo miłą Panią Agatą. 
Pani Agata zgodziła się na współpracę ze mną i zadeklarowała wysłanie produktu do testowania. Wybrałam sobie Regenerującą maskę do włosów której działania jestem bardzo ciekawa. Przesyłka przybyła do mnie w expresowym tempie! Wczoraj nawiązałam kontakt z Panią Agatą a dziś już kurier pukał do moich drzwi ;) 
Co więcej! Oprócz maski otrzymałam jeszcze trzy inne produkty :).





Hair Mask - Regenerująca maska do włosów. Masło Shea. Prowitamina B5.





Therapy nail - top coat - szybkoschnący - utrwala i utwardza lakier.




Visage Color - lakier do paznokci 10 ml - nr J3
Visage Color - lakier do paznokci 10 ml - nr J2



Zapraszam na stronę:
http://www.venita.com.pl/

Na Fan-page:
https://www.facebook.com/VENITA.CosmeticsPoland




Serdecznie dziękuję firmie Venita za możliwość przetestowania tych produktów.

Zapraszam na recenzje wkrótce.

14 komentarzy:

  1. ten niebieski lakier śliczny :)

    Oj tak, Pani Agata jest na prawdę przemiła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te lakiery maja swietne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się ta maska, koniecznie napisz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się spierze, będzie taki sam, brązy zawsze się wypłukują i zostaje rudy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Od rudego wolę czerwony, farbowałam też Joanną, czerwoną porzeczką przez ponad rok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też testuje tą maskę ślicznie pachnie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie maska do włosów. Gratuluję współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę bardzo ciekawy kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również jestem bardzo ciekawa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak, zapach bardzo mi odpowiada;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa efektów jak daje te maska. ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowa-graciarnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!