środa, 29 sierpnia 2012

Nowa współpraca - Soki z Dżungli


Tak bardzo nalegałyście a ja już czuję się lepiej. Oto tajemnicza przesyłka o której pisałam w poprzednim poście:





Mała "lodówka" a co w niej ? :)



Zimnooo.... wrr...


Same pyszności!! :)




Zawartość przesyłki to 14 torebek z miąższem z brazylijskich owoców. Te wspaniałości dostałam w ramach współpracy z Sokami z Dżungli.

Co dokładniej zawierała przesyłka?
- acerola 100g x 2
- kokos 100g x 2
- marakuja 100g x 2
- papaja 100g
- ananas z miętą 100g x 2
- mango 100g
- nerkowiec 100g x 2
- acai z bananem 100g x 2

Recenzje umieszczane będę na moim blogu kulinarnym - klik.

Znacie Soki z Dżungli? Próbowałyście już tych dobroci? 



13 komentarzy:

  1. zazdroszczę Ci tej super Paki!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajna paka
    gratuluję i .. smacznego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobieto, jak ty nawiązujesz te wszystkie współprace.? :D Gratulacje.. i smacznego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze słyszę o nich... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! są cudowne ! :) Normalnie chciałabym spróbować je wszystkie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. jej jakie super soki, niestety nie miałam przyjemności spróbować, może kiedyś się skuszę :)
    gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!