piątek, 31 sierpnia 2012

Nowa współpraca - Bewell

Nowa współpraca - BEWELL - Balsam Kartoflany


Mniejsza paczuszka, którą widziałyście zawierała coś drobnego, ale jednocześnie bardzo w tym momencie dla mnie zbawiennego - mam taką nadzieję ;)

W ramach współpracy z firmą Bewell otrzymałam trzy próbki balsamu kartoflanego. Propozycja  wysłania przez firmę właśnie tego produktu nie była przypadkowa - ma on stać się lekarstwem na moje suche i popękane dłonie o których pisałam w poście "SOS dla moich dłoni".

Zawartość przesyłki wygląda tak:






Próbeczki są malutkie, smarowałam balsamem dłonie już trzy razy i na szczęście  okazał on się bardzo wydajny. 


ZASTOSOWANIE:
Balsam intensywnie regeneruje  popękaną, suchą skórę, łagodzi stany zapalne i reakcje uczuleniowe, usuwa niedoskonałości i wyrównuje jej koloryt. Jest środkiem niwelującym skutki zbyt intensywnego opalania się i poparzeń, w znacznym stopniu zmniejsza świąd, wspomaga proces regeneracji skóry ze stopą cukrzycową i AZS. Niezwykle skutecznie usuwa przebarwienia różnorakiego pochodzenia. Chroni przed podrażnieniami, działa bakteriobójczo, zapobiega powstawaniu zmarszczek.

Dziękuję firmie Bewell Polska za możliwość wypróbowania tego produktu.

Mam nadzieję, że poradzi sobie z moimi dłońmi, recenzja wkrótce. Jesteście ciekawe skuteczności tego produktu? ;)

8 komentarzy:

  1. Ciekawy balsam, czekam na recenzję ;)
    I pokazuj szybko drugą paczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem w trakcie - tylko zdjęcia się wolno wgrywają ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Balsam kartoflany? Hmmm w pierwszej chwili myslalam, ze zle przeczytalam :D

    Czekam na recenzje, jestem bardzo ciekawa tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też byłam zdziwiona - w dodatku nie pachnie kartoflem ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy produkt. o nim jeszcze nie słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współpracy jeszcze raz :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!