piątek, 31 sierpnia 2012

Nowa współpraca - AnnCo.

Nowa współpraca - AnnCo.


Większa paczucha, którą widziałyście na zdjęciu pochodzi od firmy AnnCo. z którą udało  mi się nawiązać współpracę.

Jest pewna sprawa o której chciałabym na początku wspomnieć.
Korespondowałam w sprawie tej współpracy drogą e-mailową z Panią Magdaleną z firmy designpr.pl, która zajmuje się marketingiem. Muszę przyznać, że podejście tej Pani jest naprawdę bardzo profesjonalne - jestem zachwycona! Takie osoby są naprawdę dobrą wizytówką dla każdej firmy, już dziś wiem, że o AnnCo. będę pamiętała długo i będą to wspomnienia przyjemne i ciepłe.

Na pewno jesteście ciekawe co za cuda otrzymałam? 

Oto one:

1. Szczotka do modelowania włosów.



2. Termo-loki.


3. Kosmetyczka z lusterkiem w środku.


4. Czepek kąpielowy.


5.  Gąbki kosmetyczne.
6. Tarka do pięt.
7. Kępki do rzęs.
8. Separator do pedicure.


9. Nożyczki do paznokci.
10. Pęseta.
11. Nożyczki do skórek.


12. Pacynka.
13. Pędzel dwustronny do kresek i cieni.
14. Pędzel do brwi i rzęs z gąbką do cieni.
15. Pędzel dwustronny do nakładania podkładu i do korektora.
16. Pędzel dwustronny do pudru i różu.




W kartonie znajdowały się jednak aż cztery koperty a zdjęcia przedstawiają zawartość tylko jednej z nich.
Jesteście ciekawe co jest w pozostałych? :)
Prezent dla Was!
Firma AnnCo. jest sponsorem nagród, które będziecie mogli wkrótce (liczę, że uda się to pod koniec września) zdobyć w konkursie na moim blogu! Co więcej - do zgarnięcia będą aż trzy zestawy - bardzo podobne do mojego ;) Zdradzę, że jeden z zestawów trafi do którejś z top komentatorek ;)
Tymczasem zapraszam na podobny konkurs u blogowej koleżanki MariAnah:




Chciałabym zaprosić Was również na profil AnnCo. na Facebooku:


8 komentarzy:

  1. Tak myślałam, że to AnnCo ;)
    Fajny zestawik, gratulacje!
    A mi nie odpisali, za to okazało się, że zaginęła paczka od Dr Renaud, wysłana kurierem :/ Powiedzieli, że wyślą kolejną..

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nowej współpracy:) akcesoria od AnnCo są super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super paczuszka;)
    mi jak narazie nieodpisali z tej firmy;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę i gratuluję współpracy z firmą ! :)) Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie:

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/2012/09/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedziałam na Twoje pytanie dotyczące acne-stop na blogu, w notce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również znam te produkty, są świetne.
    Ja dziś na blogu właśnie prezentuję kosmetyczkę od AnnCo.
    I zapraszam na konkurs Carmex-owy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!