piątek, 10 sierpnia 2012

Lakier do paznokci

Lakier Vollare City




Wczoraj kupiłam sobie lakier Vollare za 2,99zł. Spodobał mi się jego kolor i ciekawa byłam jak taki lakier sprawuje się na paznokciach.


 Lakier kryje dość słabo ale jak nałożymy dwie warstwy to moim zdaniem prezentuje się ok. Kolor na paznokciach jest taki sam jak w opakowaniu.
Zmywa się łatwo i szybko schnie. Jego pojemność to 9ml. Z tej serii było sporo różnych kolorów, m.in neonowy żółty, pomarańczowy i zielony.
Wydaje mi się, że naprawdę warto go kupić, sprawdził się u mnie lepiej niż niektóre droższe lakiery.


Któraś z Was miała styczność z tanimi kosmetykami takich firm jak Vollare, Ingrid, Verona, Butterfly? Wbrew pozorom nie są to produkty Chińskie! :)


Zawsze podchodziłam do nich sceptycznie, ale już kilka razy trafiłam na dobre lakiery do paznokci więc może warto spróbować czegoś więcej.


6 komentarzy:

  1. Witam :) bardzo się cieszę, że podoba Ci się wykonana przeze mnie biżuteria :))
    Powinnaś dostać odpowiedź na maila, jeśli nie dostałaś daj znać :) najlepiej na adres: amarant.art@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No kolorek fajny! Firmy nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  3. również obserwuję i dodaję do blogrolla:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie miałam lakierów tej firmy, ale zazwyczaj kupuję lakiery z tych tańszych firm, w większości są całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!