środa, 22 sierpnia 2012

Lakier do paznokci Safari

Safari nail polish Trendy! colour!

safari lakier do paznokci
Wiele dziewczyn pisało już o lakierach do paznokci Safari.
Opinie, które widziałam były pozytywne więc chętnie sięgnęłam po ten lakier.

Opis producenta:

Kolekcja najmodniejszych kolorów tego sezonu.

Łatwo rozprowadzają się na paznokciach pokrywając je równą i gładką warstwą. Jest trwały, długo utrzymuje połysk.

Nie zawiera szkodliwego toluenu, formaldehydu i dibuthylphtalate.


Pojemność: 12ml

Cena: 3,68zł 

Test:

Ile warstw potrzebujemy aby dobrze pokryć płytkę paznokcia?
Wystarczyła mi jedna warstwa.

Jaka jest jego konsystencja?
Jak dla mnie zbyt rzadki - strasznie spada z pędzelka i ciężko nanieść odpowiednią ilość lakieru na paznokieć.

Jak długo wysycha?
Lakier wysycha ok.10min.

Jak się go zmywa?
Musimy się trochę natrudzić, ale nie jest tak najgorzej.

Opinia:
Lakiery z tej serii mają ciekawe kolory i niska cenę. Niestety zniechęcił mnie do niego czas schnięcia - mam sporo lakierów w cenie 2-3zł i schną nie dłużej niż 5 minut. 



Dla każdej z nas zadowalający czas na wyschnięcie lakieru jest inny.

Dla mnie to 1-5 minut, a dla Was?:)

11 komentarzy:

  1. Długo schnie, ja nie mam tyle cierpliwości :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja je uwielbiam i schną szybko u mnie. Nie wiem, może to zależy od paznokcia? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ja wiem? :P na pewno do 5 minut jest suchy :) ale tak teraz się domyśliłam, że to może dlatego że mam TRAGICZNĄ płytkę, przez moją głupotę [robiłam tipsy :/] i paznokcie chłoną wszystko jak gąbka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie widać dokładnie koloru, wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam z tej firmy neonowy róż i jestem naprawdę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie nie ma takiego problemu z wysychanie mam przyśpieszacz z Essence i nie jest źle:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdzie nie widzę tych lakierów ;<

    Zostałaś oTAGowana http://losemyself0.blogspot.com/2012/08/etiaxil-kolejny-tag.html :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej ;) jeżeli masz ochotę zostać testerką kosmetyków firmy Mariza - zapraszam do mnie ;)

    P.S kolor lakieru - bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny kolor:) ja mam granatowy z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj 10 minut to stanowczo za długo jak dla mnie, nie ma opcji by moje paznokcie przeżyły bez szwanku podczas tak dlugiego czasu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!