sobota, 4 sierpnia 2012

Kosmetyczny kit wyd.1

Witam,
Już ponad połowa wakacji za nami, szczerze mówiąc już nie mogę się doczekać jesieni, gdyż należę do osób raczej zimnolubnych ;) Może to dlatego, że nigdzie nie wyjeżdżam - nigdy nie mogę się jakoś zorganizować.
Zawsze znajdzie się u mnie jakieś "ale". Fajnie byłoby pojechać w góry - ale z dojazdem ciężko. Może nad morze? Fajnie, ale ja nie lubię tłoku. Zawsze wychodzi na to, że praktycznie całe wakacje spędzam w mieście, w którym czuje się najlepiej.



No to teraz zgodnie z tematem:

Z racji, że dotychczas moje recenzje były bardzo pochlebne, postanowiłam przeszukać łazienkę i znaleźć coś na czym się maksymalnie zawiodłam.
Znalazłam!



Moje włosy szybko się przetłuszczają a skóra jest wysoce skłonna do alergii dlatego też jakiś czasem szukałam szamponu który byłby hipoalergiczny i jednocześnie nadawał się dla tłustych włosów. 
W ręce wpadł mi szampon Biały Jeleń (Pollena Ostrzeszów) - hipoalergiczny z naturalnym chlorofilem. Complex dermo-łagodzący. Dla tłustej i wrażliwej skóry ze skłonnością do alergii.

Opis z opakowania: Hipoalergiczny szampon Biały Jeleń z naturalnym chlorofilem został opracowany specjalnie dla osób z dolegliwościami alergicznymi, problemami charakterystycznymi dla skóry mieszanej oraz tłustych włosów. Nie zawiera alergenów i sztucznych barwników. Receptura została oparta na naturalnych, bezpiecznych oraz delikatnych środkach myjących i pielęgnujących tłuste włosy, które po umyciu łatwo się rozczesują, są miękkie, lśniące i puszyste....

Opis brzmi pięknie prawda?

Teraz napiszę Wam jak on zadziałał u mnie:
-włosy stały się matowe,
-ciężko było je rozczesać,
-nieprzyjemne w dotyku,
-oklapnięte,
-skóra głowy strasznie zaczęła mnie swędzieć i pojawiła się na niej wysypka.

Jak mi ktoś wtedy powiedział "wyglądały jak siano" - dosłownie.
Oczywiście nie jest powiedziane, że u każdej osoby szampon zadziała w ten sposób.
Niestety ja byłam bardzo zniesmaczona. Kupując szampon z nazwy "hipoalergiczny" nabawiłam się sporych nieprzyjemności.


2 komentarze:

  1. Zawsze mam jakiś dystans do produktów tej firmy. Widać całkiem słusznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go kiedyś kupić ale dobrze, że tego nie zrobiłam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!