niedziela, 26 sierpnia 2012

Julimex - ramiączka transparentne opinia


W ramach współpracy z firmą Julimex otrzymałam dwa produkty jednym z nich są przezroczyste silikonowe ramiączka o szerokości RT 103 14mm. Ich rozmiar jest uniwersalny. Nadają się do każdego biustonosza z odpinanymi ramiączkami. Delikatne i dyskretne, doskonałe do wyciętych letnich kreacji.




Wydawać się może, że w tym temacie jakość nie jest najważniejsza, na pierwszy rzut oka nie widać różnicy między ramiączkami przezroczystymi firmy X a firmy Y. Jednak przy użytkowaniu problem staje się bardziej widoczny. Nieodpowiednie ramiączka transparentne zbyt mocno się rozciągają przez co nie podtrzymują odpowiednio biustu. W dodatku możemy również trafić na takie w których regulacja jest do niczego (podczas chodzenia sama się przesuwa). Jeszcze inne potrafią się zwijać i nie leżą tak jak powinny.

Nie są to opowiastki wyssane z palca, ale doświadczone na własnej skórze - dlatego zdecydowałam się na przetestowanie ramiączek transparentnych firmy Julimex.


ramiączka transparentne julimex


Opinia:
Ramiączka transparentne firmy Julimex zaspokoiły moje oczekiwania.
Bardzo dobrze leżą, nie zwijają się, nie rozciągają. 
Ramiączka są wygodne. 
Łatwo się je czyści.
Regulacja nie przesuwa się podczas chodzenia.
Wyglądają estetycznie.
Doskonale sprawdzają się przy większym biuście.

Cena: ok. 4-5zł

Moja ocena: 5/5

5 komentarzy:

  1. Świetnie, że regulacja się nie przesuwa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z moich ramiączek też jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne :) lubie przezroczyste ,chętnie bym też przetestowała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam identyczne. Przy haczykach trochę obcierają, ale ogólnie są spk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje bardzo mi się podobają niestety nie zauważyłam ich wcześniej na stronie Julimex :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!